Cronwall – Wembury
Pohled třetí osoby
Niall a Mary-Ann si užívají jeden druhého po dlouhé době bez dětí. Pohodlně usazení již na verandě plážového domku v pohodlné sedačce objímá Niall Mary-Ann a oba sledují západ slunce a vychutnávají si vynikající vychlazené víno.
„Připadá mi to jako nedávno co jsi mě poprvé vezl do porodnice, někdy mi tak běží hlavou co by se stalo kdyby ch tenkrát na tu Paulovu nabídku nekývla" Mary-Ann se podívá do Niallova obličeje a v jeho modrém stále pro ni úžasném pohledu se odráží zamyšlení.
„Někdy mám také takové myšlenky lásko. Ale možná bychom se třeba setkaly někde jinde a za jiných okolností, to se teď už asi nikdy nedozvíme. Jen mě mrzí a asi bude pořád mrzet to co se stalo. Kdybych jen tenkrát nebyl tak zaslepený, mohlo být vše jednodušší" jeho tiché povzdechnutí přiměje Mary-Ann aby se k němu těsněji přitiskla.
„Už nad tím nepřemýšlej Nialle, už je to dávno z námi, i když tady Samantha možná někde je. Pořád nás to všechny dokázalo více stmelit. Nevím co bych dělala, kdybych neměla vás všechny. A všichni jsme to ve zdraví přežily, takže už žádné výčitky ano" pohladí jeho tvář a přitáhne si jeho rty k polibku.
Niall příliš neprotestuje a jelikož jsou oba už trochu v náladě jejich polibek se prohlubuje až nakonec Mary-Ann tiše vyjekne, když se Niall nějakým záhadným způsobem zvedne i s ní v náručí a oba skončí uvnitř domku na velkém pohodlném gauči. Jejich doteky jsou intenzivní, oba potřebují toho druhého a proto je jejich milování tolik naléhavé, ale i něžné zároveň.
Když o mnoho chvilek později usíná Mary-Ann v náručí svého manžela jsou jejich těla propletena a oba mají na tváři konečně po dlouhé době uvolněný a spokojený výraz.
Druhý den ráno
Té noci se Mary-Ann s Niallem už do domu nevrátily a celá společnost jim to přála. Děti spali spokojeně až do rána a úderem osmé se v kuchyni již pilně pracovalo na přípravě snídaně pro tu velkou sešlost.
Olivie s Liamem a Louisem se věnovali dětem zatím co Eleanor ze Sophii za pomoci Harryho který ale víc překážel než pomáhal připravovaly snídani. „Strejdo Liame kde je mám a táta" Grace se otočí na Liama a ten se trochu zarazí, na pomoc mu ale přijde Olivie když se náhodou podívá směrem z terasy a vidí ty dva ruku v ruce jak si to kráčí k domu.
Oba vypadají opět šťastně a Mary-Ann má opět ten svůj úsměv. Olivie to ráda vidí a je spokojená, že jejich plán vyšel. Mrkne na Liama který má také na obličeji úsměv a on jí mrknutí oplatí. Plán se zdařil.
„Tamhle jsou zlato, jen si byli popovídat víš" usměje se Olivie na Grace a pohladí ji po vláskách. Když se ti dva konečně dostanou do jídelny, už jsou všichni usazení klem stolu a jejich příchod doprovází potutelné úsměvy, které ty dva ale vůbec nevykolejí. Jsou tak zabraní do sebe, že si ničeho kolem nevšímají.
Usadí se k ostatním a pozdraví se z dětmi. Niall putuje pohledem od jednoho k druhému zatím co se jeho žena věnuje dětem a děkuje jim pohledem. Všichni se usmívají a jsou spokojení.
„Kdo pojede na nákup, je nás tu trochu moc a dva tři ještě přibudou takže je potřeba doplnit zásoby" Louis se rozhlédne kolem stolu, nikomu se moc nechce, ale nakonec to rozhodne jak jinak než Mary-Ann jelikož ona má asi jediná úplný přehled o tom co koupit a co ne.
„Pojedu já s holkama a vy se postaráte o děti. Myslím že to tak bude nejlepší, akorát by se nám pletly pod nohama. Co říkáš miláčku, navíc přijede Zayn s Joshem a Markem. A pokud vím běží vám fotbal" usměje se Mary-Ann na svého manžela a musí se usmát, když při zmínce o fotbale se Niallovy rozsvítí očka. Všichni nadšeně přikyvují a děti jsou prozatím vypuštěny na zahradu než se sklidí po vydatné snídani.
Když se všichni chystají na cestu do městečka, objeví se Niall najednou v šatně kde se jeho žena převléká a něžně ji obejme. „Jsi stále tak krásná lásko, miluju tě úplně celou. Ten včerejší večer byl nádherný" jeho hlas spolu s jeho dechem který cítí na krku jí doslova rozvibruje všechny buňky v těle a ona se zase cítí jako tehdy když spolu začínali. Je to pořád stejně i přesto všechno to pouto a ta vášeň mezi nimi nevyprchala, když s ní dokáže tohle udělat jen jeden jediný jeho dotek.
„Děkuju lásko, bylo to nádherné. S tebou je to vždy nádherné miláčku. Taky tě miluju" Mary-Ann se otočí a přitáhne si Nialla k polibku. Jeho ruce putují po jejích zádech zatím co její prsty jsou uvězněné jako vždy v jeho vlasech. Vše by bylo pokračovalo dále, kdyby je nevyrušilo zaklepání na dveře pokoje.
„Halo vy dva, Mary-Ann jsme připravené můžeme vyrazit" hlas Eleanor je oba vytrhne s jejich činnosti a oba naráz se začnou smát. Opět se cítí jako když je ostatní vždycky nachytali v nějakou nevhodnou chvíli. Niall ještě rychle políbí svou ženu a nechá jí doobléknout.
„Už běžím pět minut El" Mary-Ann se stále usmívá i když tu už její manžel není, stále cítí jeho doteky a slibuje sama sobě že se bude snažit aby takových chvilek bylo zase trochu víc. Tolik jí chyběl, chce aby zase bylo všechno jako dřív a oni byli opět šťastní a ona pro to udělá úplně všechno....
Další díl na světě lásky moje, tak snad jste si ho užily ♥ ♥ ♥
Coment & Votes díky moc ♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
The Color of Fire (N.H.)/pokračování HouseKeeper/
FanfictionMary-Ann a Niall o mnoho let později a stále spolu. Jejich láska je pořád stejně silná, ale překonají i tentokrát všechny nesnáze a problémy, které vniknou do jejich společného života. Nic není nikdy tak poklidné jak se zdá. Nebezpečí stále někde čí...