Lásky moje, jsem tu dnes s oficiálně předposlední kapitolou tohoto příběhu. Zítra bych měla vydat poslední pokud se k tomu dostanu nejpozději však v neděli. Vím, konec není hezká věc, ale nechci to už moc protahovat. Doufám jen, že jste i s tím to příběhem byli spokojení a zůstanete mi i nadále věrní. Tak příjemnou zábavu u dnešního dílu. Miluju vás všechny...♥♥♥
Jako vždy je mezi prvními kdo je vzhůru Mary-Ann. Od samého brzkého rána se činní v kuchyni, aby nasytila ty hladovce, kteří se co nevidět přiřítí dolů. Její myšlenky momentálně zaměstnává noční dobrodružství se Zeynem. Chce aby to všechno bylo co nejlepší, ale také co nejpřirozenější. Na obličeji se jí usadí úsměv, když si uvědomí jak velký krok to pro oba bude.
Z jejího přemítání jí vyruší ruce ob motané kolem jejího pasu. „Dobré ránko miláčku" Niall pozdraví svou ženu a věnuje jí polibek na tvář, očima však už je jen u toho stolu plného jídla. „Hmmm, tady to úžasně voní lásko" Mary-Ann sleduje s pobavením jako každí ráno jeho výraz a popostrčí ho k židli. Nemusí ho pobízet dvakrát, jak je známo Niall bez vydatné snídaně je naprosto nepoužitelný. Teď už jen ten zbytek. Nemusí čekat dlouho, když uslyší ze schodiště směs hlasů a do jídelny se přižene zbytek osazenstva.
V místnosti je opět jako každý den najednou až moc plno. Jídelnou se nese směs hlasů, pozdravů a smíchu. Mary-Ann sleduje všechen ten mumraj, ale jí nejvíce zajímá Zayn a Josh, kteří sedí na druhé straně stolu přímo naproti nim. Joshe právě zaměstnává Darcy a o něčem se s ním dohaduje. Mary-Ann vyhledá pohledem Zayna a dává mu najevo podporu. Ten jí pohled opětuje a na jeho tváři se objeví nejistý úsměv, ale v očích se zračí odhodlání.
Mary-Ann tiskne pod stolem Niallovu ruku a ten se na ní ze zájmem podívá, jelikož netuší stejně jako ostatní co se děje. Ona mu pod stolem nepozorovaně ukáže zkřížené prsty a v jeho očích se objeví pochopení a na tváři úsměv, když se podívá směrem k těm dvěma sedícím naproti nim.
„Joshy lásko mohl bys mi prosím věnovat chviličku" Zaynův hlas už nezní tak pevně a z jeho samého je znát velká nervozita, ale přesto všichni kolem stolu se naráz utiší a sledují ze zájmem ty dva. Josh upne svůj pohled na svou lásku a čeká co Zee chce.
Zeyn se na pár vteřin zarazí, ale pak před něj postaví malou modrou sametovou krabičku. „Není potřeba moc slov lásko, ale jen ty hlavní postačí ty kterými ti chci dát najevo co pro mě znamenáš a nakolik tě miluji. A proto se tě teď a tady před všemi svými blízkými ptám zda mě uděláš ještě šťastnějším a vezmeš si mě" Zayn to všechno ze sebe dostal doslova na jediný nádech a teď jen ze zatajeným dechem čeká co udělá jemu momentálně nejbližší člověk v jeho životě.
Josh nevěřícně těká pohledem mezi tou sametovou krabičkou a bytostí naproti němu, která mu právě nabídla aby s ní spojil svůj život. Tolik si přál, aby ta chvíle jednou přišla, nedokázal už si představit život bez Zayna.
Otevře tu malou krabičku a jeho dech stejně jako ostatních se zastaví když se jeho zrak upne na tu krásu. Zlatý jemný kroužek posetý kolem dokola miniaturními diamanty je přesně to co by si sám Josh vybral. Jeho láska ho zná dokonale. Nechce ho už nechat déle čekat, když vidí jak začíná panikařit. Vrhne se mu kolem krku a tím ho doslova vykolejí. „Ano Zee, ano, ano ano" směje se Josh a Zeyn se konečně uvolní a pevně ho obejme a by mu mohl opětovat polibek.
V tu chvíli v jídelně kde bylo doposud až neuvěřitelné ticho, že by bylo slyšet padnout špendlík vypukne doslova vřava. Všichni tleskají a smějí se. Všichni chtějí těm dvěma gratulovat, všichni se objímají navzájem a jen Mary-Ann sedí vedle Niall a na jejím obličeji se objeví slzy. Je šťastná, protože její nejbližší jsou šťastní.
Niall, když vidí rozpoložení své manželky si jí přitáhne do náručí a pevně ji obejme. To jí stačí, aby se uvolnila a vstřebávala to veselí kolem sebe. Opět se jejich velká rodina rozroste. Na jej tváři s konečně objeví úsměv, když se jemně vyvine s Niallovy náruče a věnuje svému muži polibek. „Děkuji lásko" poté i ona jde ty dva obejmout a popřát jim hodně štěstí.
Nakonec se konečně všichni usadí zpět ke stolu a může se pokračovat v snídani. Mary-Ann plánuje s Niallem a Markem dnešní návštěvu místní školy, je potřeba dnes odvést děti přezkoušení jelikož se uzavírají známky, za týden končí škola. Všichni školáci jakoby najednou ztratily všechnu energii a Mark se jen pobaveně zasměje spolu s ostatními.
„Ale no tak hlavu vzhůru, to přežijete, nadřeli jsme se za těch pár týdnů až dost" nakonec se dohodnou že děti vezme do školy mužské osazenstvo a jelikož Mary-Ann dělala snídani je poslána odpočívat a Sophie s ostatními si vezmou na starost pozdější oběd.
Mary-Ann ví, že nemá smysl odporovat a popravdě je ráda, že si může trochu odpočinout. Později, když jsou všichni vypraveni a odjedou dostane do ruky piknikový koš a je nekompromisně vyslána do plážového domku, aby si užila trochu klidu a samoty. „Zasloužíš si to, a neboj mi se tu o to postaráme" Eleanor je neoblomná a tak se Mary-Ann převlékne a vyjde do slunného dopoledne rozhodnutá dnešek prolenošit.
O pár hodin později
Mary-Ann se prochází podél pláže a vychutnává si ten klid. V jejích myšlenkách se pomalu promítá vše co se za všechny ty roky stalo. Zdá se že její život už nemůže nic víc pokazit. Jediný chmurný stín na jejich soužití je tam někde... Samantha.
Opět je tu vzpomínka na ten sen a jejím tělem projede to mrazení. Vzpomínka na tu nenávist v jejích očích, nechápe jak může někdo tak nenávidět. Rychle zažene chmurné myšlenky protože si nechce kazit tento překrásný den a vydá s pomalu zpět do domku.
Nemá ani ponětí, že ji s povzdálý sledují dvě oči plné právě té nenávisti na kterou před chvíli myslela. Samantha schovaná nedaleko domku v dunách sleduje celý den pohyb ostrahy která je rozestavěna v dunách. Nakonec se jí podaří nepozorovaně proklouznout při střídání a vniknout bez jejich vědomí do plážového domku. Nikdo včetně Mary-Ann procházející se v tu dobu po pláži nemá ponětí jaké nebezpečí na ni čeká. Pomalu se vrací zpět a s každým krokem se víc a víc blíží k osobě, která rozhodne o jejím dalším osudu a osudu její rodiny....
Tak a je to milánkové. Trochu vás napnu, aby jste se měli na co těšit ☻
Coment and Votes díky moc lásky ♥
With big love ♥♥♥
Vaše Nathalii...
ČTEŠ
The Color of Fire (N.H.)/pokračování HouseKeeper/
FanficMary-Ann a Niall o mnoho let později a stále spolu. Jejich láska je pořád stejně silná, ale překonají i tentokrát všechny nesnáze a problémy, které vniknou do jejich společného života. Nic není nikdy tak poklidné jak se zdá. Nebezpečí stále někde čí...