Lata mijały, a Elanor rosła i stawała się coraz silniejsza, coraz szybsza i coraz zwinniejsza. Parę razy udało jej się nawet prześcignąć swoich wilczych przyjaciół. Elanor oprócz tego, że była dziewczyną z przepowiedni, miała jeszcze inne dziwactwo. Jej wygląd nieustannie się zmieniał. Ishga i Iwuru przyzwyczaili się do tego, że dziewczyna ma raz brązowe raz blond włosy lub do tego, że raz ma twarz okrągłą raz pociągłą. Nie były to jednak jedyne zmiany jakie zaszły w dziewczynie po zamieszkaniu z wilkami. Elanor zaczęła się utożsamiać ze zwierzętami i powoli stawała się wilkiem, czego dowodem był znak w kształcie wilczej łapy na jej ramieniu (zdj. w mediach). Ishga twierdził, że dziewczyna będzie mogła przybierać formę wilka lub człowieka kiedy będzie chciała, więc stanie się czymś w rodzaju wilkołaka. Zmieniała się jednak nie tylko Elanor, zmieniał się też las oraz wilki z innych watach. Te z Watahy Ognia stały się czarne, a ich futro jakby płonęło. Były waleczne, ale bardzo oschłe.
Te z Watahy Powietrza stały się śnieżnobiałe z czarnymi obwódkami wokół oczu oraz uszu. Bardzo dobrze biegały, ale zbyt odważne to one nie były.
Wilki Watahy Wody przybrały kolor czarny, a na ich futrach pojawiły się niebieskie znaki. Były opanowane i rozsądne, ale również bardzo płochliwe.
Futra zwierząt z Watahy Natury stały się brązowe, a ich oczy przyjęły kolor zielony. Te wilki były miłe i towarzyskie, za to strasznie strachliwe.Jak widać każda wataha miała wady i zalety. Natomiast Ishga oraz Iwuru zyskali umiejętność dowolnego zmieniania koloru futra, ponieważ nie należeli do żadnej z tych watah. Zmiany zaszły bardzo daleko także i w lesie, którego wygląd dostosował się do rodzaju stad i ich terytoriów. Panował ogólny nieład.
Nadszedł jednak czas pierwszej przemiany Elanor. Najpierw wyostrzył jej się słuch, węch oraz wzrok, później pojawiły się uszy oraz ogon, a następnie była już wilkiem.
Jednak w przeciwieństwie do Ishgi oraz Iwuru, spodziewała się czegoś zupełnie odwrotnego do wilczego szczenięcia. Jednak dobre i to. Przed Elanor stanęło bardzo trudne wyzwanie. Musiała połączyć te zupełnie odmienne watahy w jedną. Ale jak narazie rozmiar jej wilczego ja na to nie pozwalał. Musiała zaczekać, aż ten mały, drzemiący w niej wilczek trochę podrośnie. Został jeszcze jeden problem. Elanor nie wiedziała jak zamienić się z powrotem w człowieka...
----------------------------------------------
Dzisiaj rozdział z baaaardzo dużą ilością zdjęć i obrazków, ale mam nadzieję, że nie przeszkadzało to za bardzo w czytaniu 📸 Znów trochę takich „rzygów" w rozdziale, ale rozkręcanie akcji wciąż trwa. Trza było podać trochę information 😁 Z góry przepraszam za długi brak rozdziałów, ale miałam ewidentny brak weny 😑 Przesyłam gorące pozdrowienia dla VNaciaV, Olkaaxx3, SandraFejkiel, OliwiaFejkiel, MajSiol oraz Nieeepowtarzalna 😘😚😊 Zapraszam do komentowania i gwiazdkowania 😉
CZYTASZ
Watacha
FantasyWilki. Stworzenia pozornie groźne i krwiożercze. Da się jednak nad nimi zapanować i znaleźć w nich prawdziwych przyjaciół pod warunkiem, że zna się ich mowę. Łatwiej jest to jednak zrobić jeśli nie prowadzą ze sobą wojny, a niestety pewne wydarzenie...