Oyunculuk senin için bir tutku mu yoksa bir gelir kaynağı mı?
Aslında oyunculuk akıl karı bir iş değil! Eğer gerçekten sevmezseniz ve tutkunuz olmazsa bu yapabileceğiniz bir şey değil. Detaylı ve konsantre isteyen bir iş ben işimi çok seviyorum.Set bittiğinde oynadığın karakter seninle birlikte yaşar mı, yoksa sette mi bırakırsın her şeyi?
Sosyal hayatıma yansıtmıyorum, genelde sette bırakırım her şeyi.Kendi oyunculuğunu izlerken ne düşünüyorsun?
Bana hiçbir zaman yeterli gelmiyor ve bunu kendimi geliştirmek için bir motivasyon olarak kullanıyorum. Mutlaka beni rahatsız eden bir şeyler oluyor ve her seferinde düzeltmeye çalışıyorum. Her türlü eleştiriye açığımdır. Genelde iyi yorumlar alıyorum; ama bu beni mutlu etmiyor; çünkü olmayan şeyleri söyleseler benim için daha faydalı eleştiriler olur.Seni izleyenlerin ne hissetmesini istiyorsun?
Görünüşümden yok, oyunculuğumun eleştirilmesini tercih ederim. Çünkü dış görünüş gelip geçici bir şey... Eleştirilmeyi daha çok seviyorum. Kendime bir şeyler katmak adına bana daha faydalı oluyor.Göze hitap eden bir iş yapıyorsun neticede, kendine nasıl bakıyorsun?
Yemek düzenim yoğunluktan dolayı biraz düzensizleşti; ama her fırsatta spor yapıyorum. Bu aralar haftada 3 gün spor yapabiliyorum. Spor salonuna gittiğimde de iki buçuk saat sürüyor sporum ve luna parka girmiş çocuk gibi bütün spor aletlerini kullanıyorum. O yüzden biraz yorucu oluyor. Sette de bazen beş saat aralar oluyor, o aralarda da daha enerjik olabilmek için spor yaparak geçiriyorum. Uykuma da dikkat etmeye çalışıyorum. Ortalama yedi saat uyuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI İNTİKAM
ChickLitBende bir Tatlı İntikam Fanı olarak sizlere böyle bir kitap yazdım.Leyla Lydia Tuğutlu ve Furkan Andıç'a yapılan röpörtajlarda var.Sakın kaçırmayın!