Sanırım dayıma çekmişim biraz. O da kışın altı ay bir yerde çalışır, sırt çantasını toplar dokuz ay haber alamazsın. Sonra bir gün "Ben Kekova'da kafe açtım, gelin!" diye bir telefon alırsın. Özgür ruhlu bir adam, ben de sanırım ona benziyorum biraz.
Bu kadar özgür ruhlu biri set şartlarına nasıl katlanıyor?
Orada da özgürüm aslında ve de orada olmayı, işimi seviyorum. İşimi yaparken özgür hissediyorum kendimi.Setteki çalışma koşulları ve de saatleri hakkında ne düşünüyorsun?
Yapım koordinatörü Nazlı Hanım çok güzel bir ekip kurdu. Genel yönetmenimiz Kerem Çakıroğlu, yönetmenimiz İnci Balabanoğlu ve 2. yönetmenimiz Nadim Güç çok tatlı ve harika insanlar... Çalışma satlerimiz her dizide olduğu gibi... Bir haftada sinema filmi tadında bir iş çıkarmak kolay olmuyor. İlk projemiz bu, umarım daha sonra da birlikte çalışırız. Güzel ve koordineli çalışan bir yapım şirketi. İyi yönetmenlerle ve iyi bir ekiple çalışıyorum.
Her gün set oluyor mu?
Bazen beş gün, bazen de 6 gün oluyor.Bir rolü canlandırmak için sınırların var mı? Bir yerde "Rol gereği sevişemem" dediğin yazıyordu.
Sınırlarım yok, olmamalı da zaten... Evet öyle yazmışlar, okuduğumda ben de kızdım. Demek istediğim onlar gerçek olması gereken, önemli sahnelerdir ve yeterli donanıma sahip olduğumda oynamalıyım demiştim. Bu oynacağım AIDS hastası ya da eşcinsel karakterleri içinde geçerlidir. Yapamacağımı düşündüğüm rollerin altına girmem demek istemiştim. Korktuğum ve yapamayacağım için değil. En iyisi olmasını istediğim için..."TÜRK İNSANIN YETERİNCE VAKTİ VAR; AMA HEP ÇOK ACELESİ VAR"
Al Pacino, Kadın Kokusu filmindeki rolüne hazırlanırken körler okulunda yaşamıştı. Bizim ülkemizdeki oyuncular sence rollerine hazırlanırken böyle şeyler yapıyor mu? Yapılamıyorsa sence neden?Türkiye'de oyunculara tanınan böyle bir süreç yok! Bizim çok acelemiz var. Türk insanının yeterince vakti var; ama hep çok acelesi var. Bu yüzden yapılan işler sindire sindire olamıyor. Keşke bizim ülkemizde de böyle şeyler olsa o zaman daha güzel işler ortaya çıkar. Bizde projeye karar veriliyor ve iki ay içinde işe başlıyorlar. Sette sözleşme imzaladığımı bile hatırlıyorum. Yurtdışında proje bir oyuncunun üzerine yazılır ve bu süreç bir sene bile sürebilir. Sektörün geneli böyledir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI İNTİKAM
ChickLitBende bir Tatlı İntikam Fanı olarak sizlere böyle bir kitap yazdım.Leyla Lydia Tuğutlu ve Furkan Andıç'a yapılan röpörtajlarda var.Sakın kaçırmayın!