Furkan Andıç

160 10 1
                                    

Dizilerde oynamaya başlayınca senin yaşamında neler değişti?
Bende bir değişiklik olmadı; ama bu işe girmeden önce ayda bir kez aradığım arkadaşımı aramadığımda "Ne vefasız adamsın, dizilerde oynamaya başladın bizi unuttun" diyor. Aslında olan şu ki: Çalışma sürelim uzadı, sorumluluğum arttı. Karakterimle ilgili bir değişiklik yok, olmaz da! Sosyal hayatım biraz geri planda kaldı, o kadar.

Seni daha çok insan tanıyor ve sen daha az sosyalleşebiliyorsun.
Evet, tam bir tezat!

Yolda yürürken karşılaştığın tepkiler hoşuna gidiyor mu?
Bazen aşırı tepkiler verenler oluyor herkesin selamlama şekli aynı olamıyor(gülüyor); ama ben bunu bir sorun olarak görmüyorum. Biz insanların evlerinin salonlarındayız, mutfaklarındayız, o evin içindeyiz. Türk milleti olarak da samimi bir milletiz. O yüzden anlayabiliyorum ve bunu seviyorum.

Hayranlarının sosyal medyada senin için yazıklarını okuyor musun?
Çok sık okuyamıyorum; ama bakabildiğim zaman hepsini okumaya çalışıyorum. Çok mutlu ve motive oluyorum.
Sen dizi izler misin?
Televizyon izlemiyorum; ama yeni çıkan dizilerin fragmanlarına baktığımda oldukça ilerlendiğini görüyorum. Keşke sürelerimiz daha az olabilse... Zaten setin içindeyiz, bir de başka bir dizinin çekilmiş halini izlemek bana yorucu geliyor. Keyifli ve eğlenceli şeyler izlemeyi seviyorum. Yalan Dünya keyifli bir dizi mesela... Yabancı dizilerden de Game of Thrones'u izliyorum. Dexter'dan büyük keyif almıştım. Brooklyn Nine Nine dizisine başlayacağım.

Set dışındaki yaşantın nasıl?
Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi çok seviyorum. Aİlemle de öyle...

Hayatının bir dönüm noktası var mı?
Kiev'e gidişim! On yedi yaşındaydım ve o yaşıma kadar deli gibi basketbol oynayan, derslerinde başarılı olmayan bir sporcuydum, öğrenciydim diyemeyeceğim. Üniversite sınavında istediğim okul olmadı ve bir buçuk ay içinde bir arkadaşımla beraber Kiev'e gitmeye karar verdim ve kısa süre sonra gittik. Orada yaşadığım dönemde Türkiye'ye bir ya da iki kez geldim On yedi yaşında hiç bilmediğin bir dilde oradaki insanlarla anlaşmaya çalışmak, adapte olmak, oradaki kültürü tanımak zordu. Rusça'yı da orada öğrendim.

TATLI İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin