Pet godina poslije
*Mikaela/Ela *
,,Ljubavi probudi se, zakasniti ćeš na predavanja. '' dozivao me Sem i tako prekinuo moje snove.
,,Evo me.'' rekla sam i podigla se. Poljubila sam Sema i otišla obaviti higijenu.
,,Napravi nešto za doručak dokako se ja spremim.'' dovikla sam mu iz kupaonice.
,,Već jesam. Zapravo sam bio do pekare i kupio.'' sada je on dovikao meni.
,,U redu. Dolazim za petnaest minuta. '' rekla sam mu izlazeći iz kupaonice. Otišla sam do ormara i uzela traperice i crvenu košulju. Iz ormarića za obuću uzela sam svoje crne baletanke. Savršeno.Sišla sam dolje i na stolu zatekla moje najdraže krosane sa čokoladom i kavu. Do mene je došao Sem i poljubio u obraz.
,,Dobar tek.'' rekao je.
,,Hvala, a šta ti ne ćeš. '' upitala sam.
,,Ja sam već doručkovao, a sada idem da ne zakasnim na posao. '' rekao mi je.
,,U redu. '' rekla sam, a on me opet poljubio i otišao.Sigurno ste sada jako zbunjeni pa da vam ispričam šta se dogodilo :
Nakon bitke
Nakon šta je bitka završila, spasili smo moje roditelje (prave) Ines i Marko. Oni sada žive u kampu. Više nema opasnosti. Pa da nastavim, nakon toga David i ja završili smo srednju, ja idem na fakultet za arheologa to mi je od uvijek životna želja. A David pa on je otišao, otišao je u svoj rodni grad jer je saznao da mu brat nije dobro, znate njegov brat Marcus, više nije zao sada je bolji, ali je na žalost obolio a David mu je otišao pomoći. To je bilo prije četiri godine kada smo završili srednju. Svaki sam dan mislila na njega i nadala se da će se vratiti ali se nije vratio pa sam odustala. A sada sigurno se pitate tko je Sem? Pa Sem je moj dečko, zajedno smo već dvije godine. On je stariji od mene tri godine. Sada sam već treća godina fakulteta, a on već radi. Radi u tvrtki svog oca kao direktor. Upoznali smo se sasvim slučajno. On je išao na posao,a ja na fakultet i sudariti smo se. Od tog dana par puta smo se viđali i zaljubili. Ali ta ljubav nije kao što je bila između mene i Davida možda je kratko trajalo ali je to ipak bila veća ljubav.
*David*
,,Dobro došli gospodine.'' rekla mi je stjuardesa kada sam izašao iz aviona. Hvala Bogu da je završio let stvarno mrzim letjeti. Napokon sam se vratio. Nakon što mi je brat umro dobi sam ponudu za posao u New Yorku i ja sam naravno prihvatio. Sada ću moći ići do kampa kod ostalih, a i moći ću vidjeti Elu. Sigurno se pitate kako sam uspio tako mlad već naći posao, pa prijatelj od mog brata zna nekog čovjeka koji ima tvrtku pa mi je tako našao posao.
Bok 😊 😊 😊
Evo napokon sam uspjela napisati nastavak. Znam da je dosta kratko ali nisam imala puno ideja. Nadam se da sam vas iznenadila i da vam se sviđa. Votajte i komentirajte.
Bok 😊 😊 😊
YOU ARE READING
Tko sam ja? 2
WerewolfNastavak od Tko sam ja? Opis ću staviti kada ju budem završila 20.11.2016 -1 in Werewolf