*Mikaela /Ela*
Čim smo dobili upozorenje odmah smo krenuli prema kampu.Nakon pola sata stigli smo. Bila je užasna tišina, nikoga nije bilo vani nije bilo djece koja se igraju ili ih roditelji poučavaju,a nije bilo ni odraslih koji su pričali ili se zezali ili jednostavno čuvali djecu.Prozori i vrata zatvorena, izgledalo je tako pusto. Ubrzati smo i ubrzo došli do kolike od proročice. Pokucali smo i odmah ušli, možda je nepristojno samo tako ući ali sada nemamo vremena za čekanje.
,,Ohh, to ste vi uplašila sam se.'' rekla je držeći ruku na srcu i ubrzano dišući.
,,Oprostite šta smo samo tako upali ali uplašili smo se da se nije šta dogodilo.'' rekao je David.
,,Ah, pa i je upravo sam imala viziju, sprema se rat, kćer od Vještice se sprema osvetiti. Moramo brzo skupiti sve ostale čopore i pripremiti se. Danas ću pozvati ostale sutra počinjemo sa pripremama. Odite u vašu kolibu i odmorite se za sutra. '' sve nam je lijepo ispričala. Pozdravili smo se sa proročicom a onda otišli do naše kolibe.,,Bojim se da se nekome nešto dogodi, šta ako netko umre, šta ako nas porazi. '' pričala sam dok sam ležala pored Davida na krevetu. Nismo mogli spavati stalno smo razmišljali o ratu. Približio mi se i poljubio.
,,Nemoj se brinuti neće, snažni smo. Mene više zanima tko je Vještićina kćer. '' tješio me.
,,Znam i mene, saznati ćemo ubrzo. Spavajmo sada moramo biti odmorni za sutra.'' rekla sam.
,,Laku noć, volim te.'' rekao mi je i još jednom me poljubio.
,,Volim i ja tebe. '' rekao sam i sa tim riječima zaspala u njegovom zagrljaju.Tjedan dana kasnije
Došao je i taj dan, dan kada će završiti započeto,dan kada će pobijediti ili dobro ili zlo. Tjedan dana smo se pripremali i sada smo spremni ima nas podosta oko tisuću, vukodlaci sa cijelog svijeta, oni koji su na strani dobra.
David mi se približio i počeo pričati nešto što nisam htjela ćuti:
,,Bili šta da se danas dogodi, nemoj me zaboraviti, ja tebe neću. Ako mi se nešto dogodi nemoj tugovati, nastavi sa životom. Nađi si nekog, osnovaj obitelj, budi sretna. A ako se ništa ne dogodi na to nemoj ni pomišljati. '' cijelo vrijeme sam plakala i ako me ovo zadnje nasmijalo.
,, To vrijedi i za tebe. Volim te najviše. '' rekao sam i poljubila.
,,I ja tebe, imam nešto za tebe u slučaju da mi se nešto dogodi neka te ovo uvijek podsjeća na mene. '' rekao je i dao mi lančić s privjeskom srca u kojmu se nalazila naša slika i pisalo je još ,, Za moju voljenu ''
Još sam više počela plakati, jako sam ga zagrlila i poljubila. U tom trenutku se došli moji roditelji.
,,Volimo te puno nemoj to nikada zaboraviti. '' rekla mi je mama.
,,Volim i ja vas. '' rekla sam i oboje ih jako zagrlila.Od jednom se samo čulo bum šta je označavalo početak. Još jednom sam pogledala svih a onda se pretvorila u vuka. Od jednom su se ispred nas stvorili vukovi a na čelu je bila............
Šta?Keit da Keit moja prijateljica ona je Vještićina kći. O moj Bože ja ne mogu vjerovati, a izgledala je tako dobro, ali najviše šta me šokiralo je to što je pored nje bio Sem moj bivši dečko.
,,Oh Elice napokon je došao taj dan kada ću se osvetiti, osvetiti ću moju majku. Vidim začuđena si šta je Sem ovdje, pa da ti otkrijem jednu tajinu on je moja desna ruka,a sve ove godine vaša ljubav je bila samo gluma, samo gluma da sazna sve šta mi je potrebno. Ali ti nisi ništa otkrila ništa nisi pričala pa sam odlučila da ovo svedemo kraju. '' rekla je zlobne se smijajući. Ja još nisam vjerovala, nisam vjerovala da je naša veza bila samo varka ali je između nas nikada nije bilo ljubavi sve to je bila gluma. Keit je dala znak i onda je njezina vojska krenula. Tada smo i mi krenuli na njih, bez emocija ih ubijajući.Pogledala sam prema Davidu dao mi je znak da završimo s ovime zajedno smo krenuli do Keit i Sema. Stajali su sa strane i samo promatrali. Kada su nas primijetili samo su se nasmiještli. Sem se pretvorio u vuka i napao nas točnije mene, ali sam se ja izmakla. Opet je pokušao ali je David skočio na njega i kandžama mu prerezao grkljen. Krenuli smo na Keit, počela nas je gađati munjama, ali smo se mi vješto izmakivali. Odjednom je pogodila Davida u nogu, pao je na pod, krenula sam prema njemu ali me njegov glas zaustavio.
,,Dobro sam, završi ovo. ''
I tada sam krenula na Keit radila je svakakve magije ali nije me uspijela zaustaviti. Skočila sam i u letu se pretvorila u čovjeka uzela sam bodež s kojim je ubijena i njezina majka i zabola ga joj u srce. Njezine zadnje riječi su bile :
,,Neeeeee ''Kraj
I drage moje došle smo do kraja. Ovo je moj poklon vama za Valentinovo.
Želim se zahvaliti svima koji prate ovu priču puno hvalaaaa jako sam sretna sa brojem pregleda, votova i komentara.
Za sada je ovo moja zadnja knjiga možda budem pisala po ljeti možda prije ne znam.
Zbogom dragi moji😘😘😘😘
YOU ARE READING
Tko sam ja? 2
WerewolfNastavak od Tko sam ja? Opis ću staviti kada ju budem završila 20.11.2016 -1 in Werewolf