2. poglavlje

262 44 27
                                    

*Mikaela /Ela *
Moram se požuriti ili ću zakasniti. Izlazim i zatvaram vrata stana. Brzo sam trčala da ne zakasnim. Meni je fakultet blizu tako da uvijek idem pješice. Slučajno sam okrzla ramenom nekog nisam pogledala koga jer sam se žurila, samo sam viknula oprosti i nastavila svojim putem.

*David*

Gledajući na telefon nisam ni primjeto curu koja se negdje žurila. Ah, današnj ljudi stalno žure negdje. Možda da krenu ranije nebi trebali žuriti.Već je 8h, a u 9h moram biti u tvrtci.Uspijem se spremti i otići negdje doručkovati. Ulazim u zgradu i penjem se na drugi kat gdje je moj stan.Otvaram vrata, lijep je, prostoran, već su mi donijeli stvari.Malo razgledavam pa odlazim do kupaonice da se istuširam. Nakon tuširanja odlazim do kofera i vadim svoje najbolje odijelo. Oblačim se, stavljam cipele i za kraj malo parfema. Uzimam mobitel i novčanik i krećem.

"Dobar dan, zovem se David Fenini, imam zakazan razgovor sa direktorom.,, rekao sam gospođi za stolom. "Uredu,gospodin Kliger vas čeka u uredu.Peti kat zadnja vrata lijevo.,, rekla mi je. "Uredu, hvala.,, rekao sam i nasmiješio se, a ona mi je uzvratila. Otišao sam do lifta koji je bio prazan,ušao sam i stisnuo broj pet. Brzo sam došao izašao sam iz lifta i krenuo hodnikom.Došao sam do zadnjih vrata s lijeve strane i pokucao. Čuo sam odobrenje pa sam ušao. Dočekao me muškarac malo stariji od mene koliko vidim za radnim stolom, pokazao mi je rukom na stolicu sa druge strane, sjeo sam pa smo počeli s razgovorom. "David Fenini, drago mi je.,, rekao sam i pružio ruku. "Sem Kliger, i meni je.,, rekao je i prihvatio ruku pa smo se rukovali. "Znači ovako vaš ured je preko puta mojega, poćinjete raditi sutra u 8h.,, rekao mi je. "Hvala i doviđenja, vidmo se.,, rekao sam i ustao se pa izašao. Krenu sam kući malo se odmoriti pa ću poslije raspakirati stvari.

*Mikaela/Ela*

Na predavanje sam stigla točno na vrijeme. Za mojom klupom je sjedila još jedna cura. "Mogu li sjesti ,znaš ja inaće sjedim ovdje.,, rekla sam. "Ah, oprosti nisam znala. Sada ću ja otići.,, krenula je otići, ali sam ju ja zaustavila. "Ne,ne trebaš otići možemo zajedno sjediti ako ti ne smeta.,, rekla sam joj. "Pa može,meni ne će smetati.,, rekla je i ponovo sjela. "Drago mi je ja sam Keit.,, rekla mi je i pružila ruku. "Mikaela,ali me zovu Ela i meni je drago.,, rekla sam i prihvatila ruku pa smo se rukovale. Kada sam rekla ime kao da sam joj vidjela neku iskru u očima,ali sam samo zanemarila jer je počelo predavanje.

*David*

Kada sam završio sa raspremanjem, spremio sam se da odem do trgovine da kupim hrane jer kada sam se vraćao natrag nije mi se dalo, bio sam preumoran. Izašao sam iz stana,a vani me dočekalo iznenađenje. Suprotno od mene stajao je direktor moj šef Sem. "Gospodine Fenini kakvo iznenađenje,ne samo da smo susjedi na poslu nego i živimo blizu.,, rekao mi je. "Je veliko je iznenađenje.,, rekao sam. "Šta mislite da prijeđemo na ti ?,,upitao je. "Naravno.,, rekao sam i nasmješio sam se,a i on meni. "Pa dobro vidimo se, možda bi mogao doći jednom na večeru kod mene i moje djevojke.,,rekao je. "Može,doviđenja.,,rekao sa i otišao.

Bok 😊 😊 😊

Kao prvo želim reći da mi je užasno žao šta sam tek sada objavila. Sljedeći ću probati šta prije. Votajte i komentirajte. I da ne zaboravim želim zahvaliti SweetyEvil za predivan cover, nadam se da ćeš ubrzo moći nastaviti s pravljenjem covera.

Bok 😊 😊 😊

Tko sam ja? 2Where stories live. Discover now