7.rész

544 43 0
                                    

Suga pov

Közeledni kezdtem felé. Szemeit hatalmasra tárta és arcom kezdte pasztázni. Megszaporázta a levegővételeit, mintha bántani akarnám. Kezemet lassan a mellkasára emeltem. A szíve majd kiesett a helyérő.

-Ezzel nem akarsz elmenni egy Kardiológushoz?-néztem rá mosolyogva, mire gyengéden mellkason ütött és elnevette magát.

Csak nevettünk perceken keresztül, és nem foglalkoztunk semmivel. Majd az órám törte meg boldog pillanatainkat, mert jelzett,hogy mennem kell dolgozni. Kínomban hátradőltem és sóhajtoztam. Ekkor éreztem azt a bizonyos "Deja vu" érzést. (ejts=dezsávű) Nem akartam munkába menni, ezért gyorsan felpattantam az ágyról és kutakodni kezdtem a telefonom után. Nem telt bele pár percbe és meg is találtam. A táskám alján csücsült. Kiszedtem onnan és és tárcsázni kezdtem a főnököm. Igaz sokáig tartott de felvette.

-Jó napot!-köszöntem.

-Tessék! Mit szeretne?-lehetett hallani a hangján, hogy
sejti mit szeretnék.

-Ha lehetne, vagy esetleg megoldható, szeretnék mára szabadnapot kérni..-folytattam.

-Most az egyszer...engedem meg és ezt vésse a fejé!-mondta boldogan, sóhajtozva a főnök, én meg csak egymagamban mosolyogtam.

-Köszönöm!-adtam hálát a Főnöknek, de válaszolni, már nem hagytam időt neki mert ahogy kimondtam, hogy "köszönöm" le is tettem.

Aztán boldogan visszabaktattam Baekhez aki csak tágra nyílt szemekkel szemlélte az eseményeket. Nem hiszem, hogy értette, miért is viharoztam ki a szobából vagy kivel beszélhettem. De aranyos volt az az értetlen arca, az összekócolt hajával. Lassan visszaültem az ágyra és egymást néztük, míg az órára nem néztem. Fél tizenegyet mutatott az óra, ami azt jelentette, hogy a kutyával ki kéne menni.

-Gyere!-szóltam Baeknek és a kutyának egyaránt.

Mindketten jöttek utánam. Miután leértünk, felraktam a pórázt Dangerre és intettem Baeknak, hogy jöjjön.

-Hova megyünk?-nézett rám Baek.

-Csak Dangerrel sétálni, mert ha nem hozom ki bepiszkít a házba.-adtam a a viszonylag rövid választ a kíváncsi fiúnak.

Ő erre csak bólintott, hogy vette az adást. Nagyon sokáig csendben sétálgattunk egymás mellett, mikor feltűnt, hogy a zsebembe lévő kezembe, Baekhyun belekarol....

Befogadva//Befejezett//(SugaBaek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora