Baekhyun pov
Az északa közepén, egy hatalmas, hangos viharra keltem fel. Megijedtem, mert hírtelen felriadásom után nem tudtam még azt sem, hogy hol lehetek. Viszont eleg hamar leesett, hogy Suga tegnap "befogadott". Ezzel mar csak az volt a baj, hogy a vihar miatt, még mindig halálra voltam ijedve. Minden vegtagom reszketett. Próbáltam nyugtatni magam azzal, hogy eltakarom az arcom, de nem vállt be. Lassan és hallkan felkelltem és kicsoszogtam a folyosóra. Közbe bepillantottam Suga szobájába. Ő már aludt azt hiszem. Hatalmasat dörögött közben az ég én pedig összerezzentem. Élet halál között éreztem magam. Már éreztem, hogy a szivem is kihagy egy dobbanást. Más akihez fordulhattam volna nem volt, ezért benyitottam Sugához. De meglepetésemre ébren volt.
-Szia.-látott meg.
-Aludhatnék veled...fé..félek a vihar miatt...-kezdtem el játszani egyik fürtömmel.
-Gyere!-emelte fel takaróját és arrébhúzódva, a maga mellett lévő helyre mutatott.
Én gondolkodás nélkül feküdtem be mellé. Így legalább biztonságban éreztem magam. Mikor látta elhelyezkedtem, magunkra terítette a takarót és átkarolt, majd fejét a tarkómhoz túrta.
-Remélem nem baj?!?-suttogta fülembe.
-N..nem-rezzentem össze.
Tehat így aludtunk el. Ez után, hogy mellé feküdtem, simán elaludtam. Eggyik pillanatról a másikra reggel lett. Legalább a vuhar elmúlt. Viszont Suga kezét még mindig derekomon éreztem, szuszogását pedig még mindig fejem mellett hallottam. Nem mint ha nem tetszett volna. Legalább ő megért és még hejes is. Szeretném majd közelebbről is megismerni, nem csak úgy mint ismerőst hanem mint közeli barátot. Éreztem keze lecsúszik testemen. De szerencsére csak nyújtózkodott. Felkellt ő is.
-Jó reggelt!-mondta álmos hanggal.
-Neked is!-fordúltam felé.
Eleg lassan ébredt fel. Én közben az órát vettem szemügyre, ami közvetlen az ajtó fölött lógott. Ebben az zavart meg, hogy megint kezeket éreztem a testemen, amik egyre lejjebb csúsznak. Elpirúltam, mire Suga röhögni kezdett...
KAMU SEDANG MEMBACA
Befogadva//Befejezett//(SugaBaek)
Fiksi PenggemarRészlet: "Mikor havazott, esett, ott ült a hidegben. Igaz a maszk eltakarta az arca nagy részét, de a szemei amik látszottak, gyönyörűek voltak. Megesett rajta a szívem, hogy egyedül ül ott kint." Yaoi = Baekhyun x Suga