*po dviejų savaičių*
Mane prikėlė erzinantis garsas kuris sklido iš mano telefono. Suurzgiau ir pasižiūrėjau į skambintoją. Perrie. Taip pat pažiūrėjau į valandas. Puse aštuonių ryto. Ta maža k....
K: taip brangioji?- atsiliepiau.
P: pakelk El ir eikit abi pažiūrėt pašto dėžutę,- sukrykštė.
K: pašto dėžute? Rimtai Pezz? Kas šiais laikais dar tai naudoja?- suprunkščiau.
P: tylėk lope ir daryk kaip sakau.
K: gerai, gerai- nusijuokiau ir padėjau ragelį.Lėtai išsiritau iš lovos ir nuslinkau į El kambary. Net nesibaladojus įėjau ir atsisėdau ant jos. Ji suklykė ir greit atsisėdo.
- Nu gerai, žinau rytinė aš ne pats geriausias variantas pamatyt iškart atsikėlus, bet nebūtina taip garsiai vaizduot,- nusižiovavau.
- Gerai, ko nori?- pavartė akis.
- Pezz skambino ir sakė patikrint pašto dėžute,- atsidusau.
- Pašto dėžute?- suprunkštė. - Kas dar šiais laikais ją naudoja?
- Aš to pačio klausiau!- sumušiau penkis su ja ir atsistojau nuo El. Daviau ranką,kad padėt atsistot ir abi išslinkom į kiemą kurioje buvo pašto dėžutė.Abi atrodėm kaip lavonės nes dabar suknistai dar 8 ryto nėra. Nusižiovaudamos lėtai atidarėm dėžutę. Joje buvo 4 laiškai ant kurių Perrie raštu parašyti mūsų vardai. Ji dar ir pavardes parašė.
Eleanor Calder-Tomlinson
Sukikenau ir padaviau jai jį. Ji taip pat nusijuokė. Ir mes lėtai eidamos atgal link durų žiūrėjom laiškus.
Louis Tomlinson
Padaviau jį taip pat Eleanor, kad ji paduotų Louis.
Harry Styles
Ir...
Katherina Anderson-Styles
Nusijuokiau ir parodžiau El kuri šyptelėjo ir pakilnojo antakius. Abi įėjom į namus ir sutikom dvi poras pavargusių akių žiūrinčias į mus.
Parodėm pirštais, kad visi eitų į svetainę ir pačios nuėjom. Atsisėdom ir išsidalinom laiškus. Harry prunkštelėjo kai pamatė kas parašyta ant mano laiško.
- Gerai, ką tai reiškia?-pats pirmas prakalbo Louis.
- Perrie liepė pasiimt iš pašto dėžutės.
- Pašto dėžutės, juk tai...- nutraukiau jį.
- Nekartok to trečią kartą, ji liepė, mes darom,- sumurmėjau.Jis linktelėjo ir mes visi vienu metu praplėšėm vokelius. Aš aiktelėjau ir užsidengiau burną. El padarė tą patį, o vaikinai šypsojosi.
Baltas atvirukas, su auksine spalva išgraviruotais žodžiais.
Ant priekio parašyta
"KVIETIMAS Į VESTUVES"
Visi atvertėm savo atvirukus ir pradėjom skaityt kas buvo parašyta.
"Gerbiamieji būsimi Styles,
Kviečiame jus į būsimų Malik, vestuves,kūrių kiek žinau labai laukėt ;)
Vestuvės vyks Balandžio 16 dieną
02.00 p.mLabai lauksim!
Mylim, bučiuojam.
- Zayn ir Perrie xx"
- Awww,- abi su El numykėm.
- Tai taip miela,- prabilo Eleanor.
- Taip,- sukikenau.Pažiūrėjau į Harry jis šypsojosi ir pakėlė akis į mane.
- Būsimieji Styles,- mirktelėjo. Aš nuradau ir pakštelėjau jam į lūpas.
- Na manau jau nei vienas iš mūsų neužmigs, todėl einam į virtuvę,- sukikeno Louis.Visi jam pritarė ir jis nuėjo daryt pusryčių. Na čia tai naujiena.
Vis dar nenustojau galvot apie Perrie ir Zayn. Jie tikrai laimingi ir aš taip džiaugiuos dėl jų.Net nepajaučiau kaip laimės ašara nusirideno mano skruostu.
Atrodo visai neseniai aš atsisveikinau su mama ir išsikridau į Londoną, tikėdamasi visai kitokios ateities. Aš galvojau,kad baigsiu mokslus, susituoksiu su kokiu nors verslininku, susilauksiu vaikų ir dirbsiu kokį nors išsvajotą darbą.
Bet.. aš gavau žymiai geresnį gyvenimą, tai pačius tobuliausius draugus ir patį tobuliausią... vaikiną.
Taip pat manyje auga dar viena gyvybė, kuri tik pagerina padėtį. Žinoma mokslų nebaigiau ir net nepradėjau, bet tai tikrai ne pats svarbiausias dalykas. Oops.
Darbą taip pat turiu, gal ne patį tobuliausią, bet tikrai nesunkų ir už kurį moka pinigus ir man netenka dėl to gyventi iš Harry ar Louis piniginės, ko aš tikrai nenorėčiau...
Turiu nuostabų gyvenimą...
VOCÊ ESTÁ LENDO
[ Real Life ] H.S.
Romance"Meilės Žaidimai" antra dalis "Tikras Gyvenimas" Kai Harry prisipažino, Keitei ką iš tikrųjų jaučia. Niekas nežinojo kaip jaučiasi ji. Bet dabar viskas sudėtingiau, nes tai tikras gyvenimas...