- Ehm,- kažkas atsikrenkštė. Louis vis dar stovėjo kaip medis.
- Aj,o kodėl tu mus pažadinai?- nusižiovavau.
- Nes atsikėliau anksti, El nesikėlė, o man nebuvo ką veikt,- trūktelėjo pečiais.
- Pala, pala, anksti? Kiek dabar valandų?- susiraukiau. Louis nutaisė nekaltą šypsnį.
- Pusę septynių.
- Eik iš čia Louis,- vienu metu su Harry pasakėm.
- Bet...
- Eik,- ir vėl vienu metu pasakėm ir jis kažką sumurmėjas po nosim, kažką panašaus į 'jokios pagarbos' išėjo iš kambario.Aš atsidusau ir vėl užmigau šalia Harry.
***
Sėdėjome visi virtuvėje ir gėrėm kas kavą kas arbatą. Kalbėjome apie nebūtus dalykus.
- Aj, turiu tau kai ką,- nusijuokė El ir greit sulakščius iš kambario ir atgal atnešė man kažkokią knygą. Knyga buvo ką aš turėčiau žinot prieš gimdydama ir po.
- Ačiū, prireiks,- sukikenau. Ji mirktelėjo ir siurbtelėjo savo kavos.Vėliau visi sėdėjom svetainėje ant sofos, aš į kamputį susigūžus skaičiau knygą, o tie trys žiūrėjo televizorių.
Netrukus nuaidėjo per namą skambutis ir visi susiraukė.
- Kažko laukėt?- paklausiau. Visi papurtė galvas.
- Einu atidaryt,- pasakė Harry ir atsistojo.Staiga išgirdau cypimą, ir kalbas. Greit atsistojau ir nuėjau prie durų. Už jų stovėjo viena ir vienintelė Taylor.
- Aš tavęs pasiilgau mažuti, aš tau atleidžiu,viskas gerai,galim vėl viską iš naujo pratęst,- šyptelėjo ji.
- Tu man nereikalinga,aš turiu Keitę ir ji laukiasi MANO vaiko, todėl gali eit ten kur buvai,- Harry pabrėžė žodį "mano"ir mano širdis suspurdėjo.
- Tu renkies ją?- parodė į mane. - O ne mane?! Tas vaikas greičiausiai net ne tavo! Nes ji eilinė kalė!- suriko.O dabar aš jau supykau. Greit patraukiau Harry nuo vaizdo, jis net biški susvirduliavo ir atsistojau priešais ją.
- Escucha, si hay algunos de nosotros que es sólo una perra que eres. Más no ir a esta casa vidas. Gracias ( Klausyk, jeigu čia kažkuri iš mūsų yra kalė tai tik tu. Daugiau neik į šitus namus gyvenime. Ačiū )- surėkiau ir užtrenkiau duris tiesiai prieš jos nosį. Atsisukau ir sutikau 3 poras sumišusių akių žiūrint į mane. - Qué?! Oj,kas?- susiraukiau.
- Ispaniškai?- pakėlė antakį El.
- Mokiausi ispanų kalbos, vis dėl to prireikė,- atsidusau.Jie susižvalgė ir pradėjo juoktis. Aš stovėjau susiraukus ir nesupratau iš ko jie juokiasi.
- Aš tave myliu,- nusivalė juoko ašarą Harry ir mane apsikabino.
- Mes visi tave mylim,- padarė tą patį El su Louis.
- Oras, trūktsa. Oro. Tamsa,- pradėjau vaidint ir jie vėl sukikenę atsitraukė. Aš patrūkčiojau pečiais ir vėl atsisėdau į savo vietą sveitainėje.***
Užverčiau knygą garsiai taip atkreipdama visų dėmesį. Išpūtus akis žiūrėjau į sieną.
- Kas?- paklausė Louis.
- Aš bijau,- sumurmėjau.
Jie visi nusijuokė, o aš susiraukiau. Ko jiems viskas taip juokinga?- Viskas bus gerai, tu stipri, tau pavyks,- šyptelėjo Eleanor.
Linktelėjau ir išpučiau orą. Pasižiūrėjau į savo jau truputį,labai nedaug išsikišusį pilvuką. Šyptelėjau ir paglosčiau.
Pykšt
Pakėliau galvą ir sutrikusiu žvilgsniu pažiūrėjau į El.
- Atleisk, nesusilaikiau. Tai taip miela!- sukrykštė ji.
- Bus dar mieliau kai tai bus tavo,- šyptelėjau.Tei via. Parašiau.
Minčių turiu, bet aš negaliu visų sudėt iš kart nes bus viskas per greit.
Todėl tempiu guma su tokiomis nesamonėmis.
Nepamirškite vote ir komentuoti
B-bai
;)
YOU ARE READING
[ Real Life ] H.S.
Romance"Meilės Žaidimai" antra dalis "Tikras Gyvenimas" Kai Harry prisipažino, Keitei ką iš tikrųjų jaučia. Niekas nežinojo kaip jaučiasi ji. Bet dabar viskas sudėtingiau, nes tai tikras gyvenimas...