- Y/N, imi rosteste lungindu-mi numele Harry, acum un prieten foarte bun de-al meu.- Da, draga. Spune-mi, ce-ai patit? intreb amuzata.
-Vi cu mine la magazin? intreaba cu o fata de caine bosumflat.
-...Erm...Nu! raspund facand si eu botic.
- Hai ma Y/N te rog! ma roaga atat de adorabil incat nu-l pot refuza si ii zic:
-Of, bine... incerc sa par ca nu vreau sa merg.
-Multumesc, multumesc, multumesc! zice si ma ia in brate, sarutandu-mi obrazul.Ce nu stie el e ca am simtit fluturasi in stomac.
***
Ce bine ca ne-am intalnit cu o prietena de-a mea pe nume Mia. astfel nu stiu cum as fi ajuns intreaga pana la magazin, fiind asa aproape de Harry. Am intrat in magazin si si-au cumparat fiecare cate o punga de seminte. Cand am iesit i-am tras una jucaus peste mana lui Harry.
-Pentru o punga de seminte m-ai carat pana aici?!
-Si eu te iubesc.
Sigur. As vrea eu.
-Sigur. bomban eu, facandu-l pe Harry sa ma intrebe ce a fost asta, insa nu am apucat sa raspund, fiind intrerupta.
-Ce faceti nebunaticilor? intreaba Ray, un baiat din gasca noastra ajungand printre noi.
-Ray, omule! Unde te-ai ascuns pana acum. Nu te-am mai vazut de ceva zile, raspunde Harry.
-Asa e, se baga Mia.
-Am avut ceva...treaba. Ma asteptati si pe mine? Vreau sa intru putin in magazin., Harry a aprobat, iar Ray a intrat.
Paseam incet pe sosea, plimbandu-ma cu capul in jos prin fata magazinului. Simt cum sunt ridicata in brate si persoana care m-a luat in brate, incepe sa fuga, tinandu-ma in bratele sale. Desigur ca aceea persoana era Harry.
-Lasa-ma jos! Harry!
-Nu pana nu-mi spui ce a fost aia.
-Harry, te rog.
-Nu.
A alergat cu mine in brate pana a dat de un perete in care m-a impins. Mi-am incolacit picioarele in jurul taliei sale si ma tin de umerii sai pentru stabilitate. Ne uitam lung unul în ochii celuilalt și ma pierd în frumusețea ochilor sai. Îl observ cum își muta privirea pe buzele mele ca apoi sa ma privească din nou în ochi. Își închide minunății ochii pentru câteva secunde acest lucru chiar suparandu-mă pentru ca nu-i mai puteam vedea ochii de care ma îndrăgostisem în ultimele momente. Își deschide ochii și îmi zâmbește ușor urmând sa îmi dea parul dintr-o parte după ureche. Nu apuca sa mai facă ceva sau sa spună ceva ca prietenul nostru ne întrerupe:
-Voi veniți? Sau aveți de gând sa rămâneți acolo și sa va giugiuliti?
-Asta nu se termina asa, îmi șoptește Harry sărutându-ma pe obraz după care plecam spre prietenii noștri.
Ma întreb ce tocmai a fost aia. Dar mai ales ma întreb ce a vrut sa spună cu faptul ca nu se va termina asa. Dacă ziceam ca am avut fluturasi în stomac când m-a luat în brațe înainte sa venim la magazin, ce sa zic acum după ce s-a întâmplat._________
Capitolul acesta l-am scris cu mult timp în urma, însă doar acum l-am terminat. Nu ii găseam de nicio culoare un sfârșit bun. Sper ca am reușit în cele din urma :)). Mai am câteva capitole pregătite însă trebuie terminate. Scuzați-mă pentru întârziere.