Deschid usor ochii si ma uit in drepta mea, unde il vad pe frumosul meu iubit, Harry. Avea o mana in jurul meu si dormea atat de linistit. M-am uitat atent la fata sa si am observat ca avea gura usor deschisa. Sunt atat de fericita ca e al meu si ce eu sunt a lui.. Ma uit putin la el, dupa care dau sa ma ridic doar ca o pereche de maini ma trage inapoi si ma strange in brate.
-Unde crezi ca pleci, draga?
-La baie, Harry. Unde crezi ca plec? spun chicotind.
-Ahm, ei bine eu nu mi-am primit sarutul de dimineata.
-Harry, eu... nu pot.
Nu pot sa-l sarut. Nu m-am spalat pe dinti...
-Si de ce asta? Nu vrei sa-l saruti pe iubitul tau cel adorabit si sa-i faci dimineata extraordinara?
-Eu... erm, eu nu am apucat sa ma spal pe dinti, spun dupa care Harry incepe sa rada. Ce? De ce razi?
-(Y/N), nu ma vorbi prostii si saruta-ma!
-Dar...
-Ok, zi ce vrei dar eu tot imi voi primi sarutul.
-Stai, ce vr-, am fost intrerupta de Harry, punandu-mi mana la gura. S-a urcat deasupra mea, sprijinindu-se in coate si genunchi. Si-a lipit buzele ale mele pentru cateva secunde, apoi s-a depatat. Oh, Doamne, stiam ca asa se v-a intampla. Dar, spre surprinderea mea, si-a lipit din nou buzele de ale mele, dar de data asta a continuat sarutul, incercand sa-mi miste si mie buzele cu ale sale, insa eu nu cooperam.
-La naiba, (Y/N)! Saruta-ma! spuse dupa care isi lasa mai multa greutate asupra mea, imi prinde fata cu mainile sale uriase si si-a lipit buzele sale fine de ale mele de parca vrea sa-mi manance fata. Imi framanta buzele si la un moment dat mi-a lins si muscat usor buza de jos, cerandu-mi acces, pe care nu aveam nici cea mai mica intentie sa i-o dau. Vazand asta, si-a dus o mana pe soldurile mele, ciupindu-ma, ceea ce m-a facut sa-mi deschid gura. El profitand de asta si strecurandu-si limba printre buzele mele si continuand sarutul. Mi-a cuprins, din nou fata intre mainite sale, dar de data asta i-am raspuns, fapt ce l-a facut pe Harry sa ma sarute mai apasat. I-am prins ceafa si l-am tras mai aproape, daca-i posibil. Sarutul a mai continuat ceva vreme pana cand Harry l-a intrerupt.
- N-a fost chiar atat de rau nu-i asa?
- ... Ahm... spun si ma intorc cu capul intr-o parte.
-Hei.... hei uita-te la mine. Sa nu te mai sfiesti niciodata din a ma saruta. Ai priceput? Nu imi pasa daca nu ai apucat sa te speli pe dinti sau alte chestii dintr-astea.. Tu esti tot ce conteaza pentru mine si as face orice pentru tine. Si sti de ce? Pentru ca te iubesc!
Maine dau test la matematica yay
-.-
Stiu ca nu-i asa de reusit dar merge.