Ariel's P.O.V
Ηρθε κοντα μου, πιανοντας με απο το χερια. Με κοιταξε στα ματια και χαμογελασε.
"Ariel σ'αγαπω" μου ειπε ο Harry.
"Και γω"
Ειπα και αρχισε να με πλησιαζει ολο και περισσότερο, τα προσωπα μας ειναι πλεον σε αποσταση αναπνοης μεχρι που ενας ηχος τα χαλασε ολα. Ειναι το Drag Me Down.
Αχ η ψωναρα εχει για ηχο κλησης το τραγούδι του.
Μου πηρε κάποια δευτερολεπτα να το συνειδητοποιησω αλλα τελικα παρα την νυστα μου εκλεισα το ξυπνητηρι.
"Οχι οχι οχι" ειπα και ξανασκεπαστικα.
Ακουσα την πορτα του δωματίου μου να ανοιγει και τον πατερα μου κρατωντας ενα τηγανι και μια κουτάλα να καταχτυπαει και να φωναζε "Παμε παμε! Εχουμε σχολειο"
Ωρες ωρες απορω που τον βρηκαμε.
Σηκωθηκα, πλυθηκα και εβαλα ενα ψιλομεσο τζιν, με μια αμανικη μαυρη μπλουζα μέχρι τον αφαλο, και τα ασπρα superstar μου με τις μαύρες ριγες. Εβγαλα τα μαλλιά μου απο την κοτσίδα που τα ειχα και εκανε ενα απλο μακιγιαζ.
Βγηκα εξω απο το μπανιο με σκοπο να πλεινω τα δοντια μου.
Παω να ανοιξω την πορτα, κλειδωμενη. Χτυπαω μια, δυο, τρεις. Παω στοιχημα οτι ο αδερφος μου φτιαχνει παλι τα μαλλια του.Ariel: Γαμωτο, Jesy! Βγες δεν είσαι μονος σου!
Jesy: Σκασε! Προσπαθω να φτιαξω τα μαλλια μου!
Ariel: Να τα φτιάξεις αλλου.
Jesy: Εγω θελω να τα φτιαξω στο κοινο μπανιο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Ariel: Οπως θέλεις. Αλλα να ξερεις οτι θα παρω την κιθαρα σου και θα την..Βγηκε με φορα απο το μπανιο και με εδειξε με το δαχτυλο του.
"Αμα ξαναβαλεις στο στομα σου την κιθαρα μου θα φας ξυλο."
Ειπε και με κοιταξε στα ματια."Οτι πεις" ειπα και χωθηκα γρηγορα στο μπανιο, κλειδωνοντας την πορτα.
Αρχισα να σιγοτραγουδαω One Direction καθως βουρτσιζα τα δοντια μου και τα μαλλια μου.
Jesy: Αν δεν βγεις στα επομενα 10 δευτερολεπτα θα σκισω ολες τις αφισες 1D που επορτα
Μεσα σε δυο δευτερα ειχα βγει απο τον μπανιο και τον κοιτουσα.
Ariel: Δεν σου εχουν μαθει τροπους;Ειπα ειρωνικα και εκεινη την στιγμή ετυχε να περναει η μαμα.
Μαμα: Αμαν βρε παιδι μου! Εχουμε πει οτι δεν ενοχλουμε ποτε μια γυναικα. Ειδικα οταν ειναι στο μπανιο.
YOU ARE READING
Can't Let Her Go (Harry Styles)
Fanfiction"We don't know where we're going but we know where we belong."