Κεφ. 47

937 26 5
                                    

[ A R I E L ]


"Τελείωσες με το meeting σου επιτέλους;" ρώτησε ανυπόμονα ο Niall για έκτη φορά σήμερα στην άλλη γραμμή "Ναι" απάντησα γυρνώντας τα μάτια μου ενώ ξέρω ότι δεν μπορεί να με δει.

Άνοιξα την μεγάλη πόρτα του κτηρίου και βγήκα έξω για να δω τον Niall να στέκεται ακριβώς απέξω με σταυρωμένα χέρια "Τι κάνεις εδώ;" ρώτησα και στάθηκα μπροστά του "Βασικά τι θέλεις, αν τσακώθηκες με την Hailee δεν θα βγάλω εγώ πάλι το φίδι από την τρύπα" είπε σταυρώνοντας τα χέρια μου. "Μωρέ χτύπα ξύλο" απάντησε γρήγορα ξεκολλώντας την πλάτη του από το αμάξι του.

"Ήρθα για να δω την αγαπημένη μου φίλη" είπε με ένα ειρωνικό χαμόγελο "Θα κάνω πως το πιστεύω μόνο και μόνο επειδή πεινάω και μιας που έκανες τον κόπο να έρθεις εδώ θα με ταίσεις κιολας" χαμογέλασα και άνοιξα την πόρτα του συνοδηγού μπαίνοντας μέσα πριν προλάβει να απαντήσει. 


"Εκμεταλλεύεσαι την καλοσύνη μου" είπε γυρνώντας τα μάτια του καθώς έτρωγα το παγωτό μου. Πριν λίγο τελειώσαμε από τα McDonald's και στον δρόμο είδα ένα παγωτατζίδικο και έκανα σαν πεντάχρονο μέχρι να συμφωνήσει να έρθουμε.

"Δεν σε αναγκάζω να είσαι καλός" ανασήκωσα τους ώμους μου, γλείφοντας άλλη μια φορά το παγωτό μου. "Έχε χάρη που ο H-" ξεκίνησε να λέει αλλά σταμάτησε στη μέση και σούφρωσα τα φρύδια μου. Είναι περίεργος σήμερα, υπερβολικά ευαίσθητος και προσεκτικός με τα λόγια του. Μπορεί απλά να είναι ιδέα μου.

"Πάμε σπίτι τώρα θέλω να κάνω μπάνιο, βρωμάω" παραπονέθηκα και εκείνος ξεφύσηξε και έβαλε τα χέρια τις τσέπες του "Όχι" είπε απλά και ξεκίνησε να περπατάει προς την αντίθετη πλευρά από το σημείο που βρισκόταν το αμάξι του. 

Γρύλισα και συνέχισα να τρώω το παγωτό μου, μέχρι που καθίσαμε σε ένα παγκάκι και αρχίσαμε να μιλάμε για την Hailee, τον Louis και την Danielle, αλλά κάθε φορά που ανέφερα τον Harry, άλλαζε το θέμα. Δεν έδωσα σημασία σε αυτές του τις πράξεις όμως γιατί πολύ απλά το παρασκεφτόμουν. Κάποια στιγμή, κουδούνισε το κινητό του μια φορά και το έβγαλε. Μόλις διάβασε κάτι στην οθόνη του το έβαλε πίσω στην τσέπη του και σηκώθηκε. 

"Σήκω πάμε σπίτι. Έχω..εμ.. ραντεβού με την Hailee" είπε ανασηκώνοντας τους ώμους του και εγώ απλά έγνεψα καταφατικά το κεφάλι μου ακολουθώντας τον στο αμάξι. Σε όλη την διαδρομή ακούγαμε μουσική και τραγουδούσαμε όσο πιο δυνατά μπορούσαμε. Μόλις φτάσαμε έξω από το σπίτι εμένα και του Harry χαμήλωσε την μουσική και με κοίταξε καθώς άνοιγα την πόρτα μου. 

Can't Let Her Go (Harry Styles)Where stories live. Discover now