Κεφαλαιο 2

1.8K 110 20
                                    

OMG ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Ο HARRY STYLES ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΩ.

Με κοιταει με αυτο το αθωο, σεξυ, απιθανο, μοναδικο βλεμμα. Ορκιζομαι οτι χαθηκα μεσα σε αυτο. Νομιζω οτι θα λιωσω. Καποιος να με τσιμπισει. Ο ηχος του κουδουνιου με βοηθησε να επαναφερω τον εαυτο μου πισω στην γη.

Εισπονη, εκπνοη, εισπνοη, εκπνοη Ariel θα ζησεις.

Harry: Χιλια συγγνωμη δεν ειχα τον  νου μου.

Αποφασισε να σπασει την σιωπη μου επικρατουσε αυτα τα μαγικα δευτερολεπτα.

Ariel: Οχι, οχι δικο μου λαθος! Νομιζα οτι ησουν η κολλητη μου, αλλα τελικα δεν εισαι.

Ειπα αμηχανα και καθως λεγοντας τις τελευταιες λεξεις κοιταξα τριγυρω.

Harry: Απ' οτι φαινεται δεν ειμαι!

Ειπε και μου εδειξε το σεξυ χαμογελο του. Στον λογο μου ενιωσα τα μαγουλα μου να αναβουν. Προφανως θα ειναι ολοκοκκινα αυτη τη στιγμη. Δεν μιλησα..

Harry: Ειμαι ο Η..

Ariel: Harry Styles.

Harry: Ναι ειμαι απο τους Ο..

Ariel: One Direction.

Harry: Ναι και ηρθαμε εδω για..

Ariel: Να να κανετε καποια μαθηματα για καποιες μερες εδω, για να ξαναζησετε το λυκειο, ξερω.

Harry: Εμμ..μας παρακολουθεις;

Ariel: Μπορεις να το πεις και ετσι.

Harry: Φαν ετσι;

Ariel: Ισως..

Ειπα και σηκωσα το βλεμμα μου ψηλα για να αποφυγω την οπτικη επαφη μαζι του. Ειμαι σιγουρη οτι εχω γινει πιο κοκκινη και απ' το παντζαρι αυτην την στιγμη. Απορω πως δεν εχω ουρλιαξει, δεν εχω ορμιξει πανω του η δεν του εχω ζητησει να βγαλουμε selfie.

Harry: Τελος παντων..και συ εισαι η..;

Ariel: Εγω ειμαι η Ariel. 

Ειμαι και του χαμογελασα ελαφρα. Εκεινος μου το ανταπεδωσε και καναμε χειραψια.

Harry: Ενα ομορφο ονομα για μια ωραια κοπελα σαν και σενα.

Ηταν αυτο κοπλιμεντο η μου φαινεται; Βασικα παιζει να το λεει σε ολες τις φαν οποτε.. Αλλα οπως και να εχει εγω εγινα ακομα πιο κοκκινη. Εκεινος αφησε ενα γελακι.

Harry: Μηπως θα ηθελες να..

Μηπως θα ηθελα να τι; Να; Να; Πες το Harry εκει που ηταν ετοιμος να ξεστωμισει αυτο που ηθελε να πει πεταχτηκε απο το πουθενα ο διευθυντης.

Can't Let Her Go (Harry Styles)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن