"You still make me nervous when you walk in the room. Them butterflies, they come alive when I'm next to you.."
Ariel's P.O.V
Επιτελους, το πιο ομορφο συναισθημα. Να εισαι με το ατομο που αγαπας και εχεις να δεις τοσους μηνες. Νιωθω τοσο ευλογημενη αυτη τη στιγμη, που εχω τον Harry μου, ξαπλωμενο διπλα μου με τα χερια του τυλιγμενα γυρω μου.
"Καλημερα, μωρο μου" ειπε στο αυτι μου, με την πρωινη του αυτη φωνη.
"Καλημερα" χαμογελασα και γυρισα το κεφαλι μου για να τον κοιταξω.
"Πως κοιμηθηκες;" με ρωτησε αφου φιλησε το μετωπο μου.
"Αφου ημουν μαζι σου, υπεροχα." χαμογελασα πλατια, οπως εκανε και εκεινος.
Με κοιταξε για καποια δευτερολεπτα στα ματια, λες και δεν υπηρχε τιποτ' αλλο, παρα μονο εμεις. Υστερα, μου εριξε ενα στραβο χαμογελο και ανασηκωθηκε. Πλεον καθιστος στο κρεβατι, γυρισε και με κοιταξε, με το χαμογελο χωρις να φευγει απο το προσωπο του.
"Σημερα θα περασουμε γαματα." μου εκλεισε το ματι και χωρις να προλαβω να πω κατι με φιλησε, σηκωθηκε και πηγε στο μπανιο.
"Ωραια" ειπα στον εαυτο μου και σηκωθηκα απ' το κρεβατι.
* * * * *
"Ποτε μου δεν εχω ευχαριστηθει ψωνια τοσο πολυ στη ζωη μου" ειπε ο Harry, καθως περπατουσαμε χερι-χερι στο mall.
"Επειδη εισαι με εμενα" του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο.
"Φυσικα." γελασε λιγο.
Χαμογελασα και συνεχισαμε να περπαταμε, κοιτωντας τριγυρω. Ακομα και οταν δεν μιλουσαμε ηταν αρκετο για μενα, μονο που ξερω οτι μου κραταει το χερι και ειμαι δικια του αυτη την στιγμη ειναι αρκετο.
"Λοιπον..τι κανουν τα αγορια;" ρωτησα
"Μια χαρα, ο Niall πηγε για λιγο στην Ιρλανδια με την Celine και γυρναει νομιζω αυριο, ο Liam με την Sophia και ο Lou πριζει την Danielle.."
"Τελεια." χαμογελασα και κοιταξα μια καφετερια. "Παμε να παρουμε κατι να πιουμε;"
"Οτι θελει η πριγκιπισσα μου." μου εδωσε ενα φιλι στο μετωπο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Can't Let Her Go (Harry Styles)
Fanfic"We don't know where we're going but we know where we belong."