Κεφαλαιο 19

794 63 1
                                    

Σκέφτηκα να το ανεβασω γιατι ειναι λιγο μικρο και βαριουμουν οπως παντα..οποτε...

I have no life-_-


Ναι..αυτα..

_________________________________________________________

"Οχι δεν θελω" ειπα σταυρνωνοντας τα χερια μου.

"Ελα, για μεναα" με παρακαλεσε ο Harry.

"Οχι ειπα" γυρισα το κεφαλι μου στο πλαι

"Arieeeel" παραπονεθηκε και μπηκα αναμεσα στα ποδια μου.

"ΟΧΙΙ" ειπα λιγο πιο δυνατα,καθως καθομουν πάνω στον πάγκο της κουζινας.

"Δεν θα παθεις κατι"

"Θα παθω δηλητηρίαση"

"Χα χα χα"γελασε ειρωνικα. "Τα λες αυτα σε μενα; Που εκανα τοσο κοπο για να μαγειρεψω;"

"Ναιι" γυρισα τα ματια μου.

"Μια μπουκια μονο και αν δεν σαρεσει φτυσε το πανω μου" ειπα και τον κοιταξα χαμογελωντας.

"Μεσα" ειπα και τον κοιταξα καθως με ενα πιρουνι πηρε μια μπουκια απο το φιλέτο που εφτιαξε.

Δισταχτικα ανοιξα το στομα μου και εβαλε το πιρουνι μεσα. Αφηνοντας το φιλετο στο στομα μου εβγαλε το πιρούνι και με κοιταξε.

Για να ειμαι ειλικρινής ηταν πολυ καλο. Αλλα αν του το πω θα αρχιζει να μου λεει 'στα λεγα γω'.

Ξεφυσησα και αφου το καταπια κοιταξα τον Harry.

"Ενταξει καλο ηταν.." παραδεχτηκα.

Πριν ομως προλαβει να πει κατι, επιασα το προσωπο του και τον φιλησα.

Στην αρχη σοκαρίστηκε αλλα μετα με φιλησε πισω. Μετα που τελειώσαμε με κοιταξε και χαμογελασε.

"Θα στην ελεγα τωρα αλλα εχε Harry, που ειναι γλυκουλα" μου ειπα τσιμπωντας το μαγουλο μου.

"Ιου οχι" ειπα και γελασα.

Κατεβηκα απο τον παγκο της κουζινας και πηγα προς το σαλονι απο βρισκοταν η Danielle με τον Louis. Δεν εφυγαν ακομα γιατι βρεχει..

Can't Let Her Go (Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora