Κεφαλαιο 14

1.1K 72 1
                                    

"Ευχαριστουμε παρα πολυ αγορια για την παρουσια σας" ειπε ο διευθυντης στα αγορια απο το μικρόφωνο και εκεινοι κατεβηκαν απο την σκηνη.

Ο Harry το ξαναεκανε. Με φιλησε, και αυτη τη φορα δεν ήταν μεθυσμενος. Απο οσο ξερω δηλαδη. Δεν ξέρω τι θα κανω..δηλαδη ολο αυτο με κάνει να θελω να...δεν ξερω..απλα ειμαι μπερδεμενη.

"Πισω στον πλανητη γη" ειπε ο Niall και χτυπησε τα χερια του μπροστα στο προσωπο μου κανοντας με να τον κοιτάξω.

"Ε; Α..ναι συγγνωμη" ειπα και χαμογελασα.

"Θα ερθεις στο 'after party' σε λιγο ετσι;"ρωτησε ο Louis που εμφανιστηκε διπλα του.

"Τι εχει και παρτυ;" σηκωσα το φρυδι μου.

"Ναι βρε χαζουλα" ειπε ο Harry και μου τσιμπησε το μαγουλο.

Του χτηπησα απαλα το χερι. "Danielle θα πας;"

"Με αναγκαζει ο Louis" επιασε το μπρατσο του Lou.

"Αλλο που δεν ηθελες και συ"ειπα χαμογελοντας.

"Καλα, θα παω μεχρι το σπιτι να αλλαξω και θα ερθω" ειπα κοιτωντας την ωρα στο κινητο μου.

"Να περασω να σε παρω;" ρωτησε ο Harry.

"Να σαι καλα, αλλα μπορω και μονη μου" χαμογελασα και του τσιμπησα το μαγουλο.

"Πονεσε" ετριψε το μαγουλο του.

"Θα ζησεις" χαμογελασα και αφου τους αποχαιρετησα εφυγα.

------------------------------------------------------------

Harry's POV

Δεν ξερω γιατι αλλα απο εκεινη τη μερα σε εκεινο το κλαμπ το μυαλο μου ειναι σε εκεινη. Ισως ηταν και η πρωτη φορα που το παραδεχτηκα κιολας μπροστα στην ιδια. Απο τοτε δεν εχουμε πολυ - μιλήσει γι αυτο το θεμα αλλα χαιρομαι τουλάχιστον που δεν νιωθουμε τοσο αμήχανα και ειμαστε καλοι φιλοι.

"Harry σου μιλαω" φωναξε ο Louis.

Ειχαμε φτασει ηδη στο club. Ο Louis με την Danielle, ο Liam με την Sophia και ο Niall εφερε την Celine. Που μου έκανε λιγο εντυπωση η αντιδραση της Ariel οταν νομιζε οτι εγω ειχα κατι με την Celine..αλλα αφου πέρασε..τελος παντων.

"HARRY ΞΥΠΝΑ" φωναξε δυνατοτερα στο αυτι μου.

"Ηρεμησε μωρε" ειπα και ετριψα το αυτι μου.

"Ποια σκεφτεσαι παλι;" μου εδωσε το ποτο μου.

"Τι εννοεις με το 'ποια' και το 'ΠΑΛΙ' ρε;" ηπια μια γουλια.

"Δεν σχολιαζω το δευτερο. Αλλα το βλεμμα σου μου λεει οτι σκεφτεσαι κοπελα. Παιζει κανενα γκομενακι; ε; ε;" ειπε παιχνιδιαρικα και μου σκουντηξε στον ωμο.

Can't Let Her Go (Harry Styles)Where stories live. Discover now