-KAYA SERT-(19)
7 yaşına bastığı gün ailesi tarafından yetimhaneye bırakıldı. Bu yüzden en nefret ettiği gün doğum günü, yani 24 Haziran. Yetimhanenin önüne bırakıldığı için hiç kimse onun hakkında bir şey bilmiyor. Çok agresif bir yapıda herkese çatan ve pek gülmeyen bir kız olduğu için ona Kaya ismi veriliyor. Kaya'nın bir de kız kardeşi var, fakat onunla ilgili pek fazla şey hatırlamıyor.aklında olan şeyleri de zaten hiç kimseye söylemiyor. Kaya'nın ailesi çok zengin ve başarılı insanlar. Fakat Kaya'nın hatırlamak istemediği tek nokta ailesi...
-ALİN CEVHER-(18)
Adının anlamını tam olarak üzerinde taşıyor. Kibar, zarif, narin. Zengin bir ailenin kızı. Prenses olmaktan ve o şekilde hayata ayak uydurmaktan yorgun. Ama artık bu büyü bozulmasını diliyor. Kendisi olabileceği bir hayat istiyor. Çevresinde çok insan var fakat onun örnek aldığı tek dost kitaplar...
-GÖKALP BULUT-(20)
Fakir bir ailenin tek oğlu. Babası yakın bir zaman önce trafik kazasında ölüyor ve annesine ve kız kardeşine bakması gerekiyor. Hayatını ev ve iş arasında sıradan bir şekilde sürdürürken ; hiç ummadığı bir anda babasının aslında trafik kazasından dolayı ölmediğini öldürüldüğünü öğreniyor. Ve hayatı baştan sona değişiyor...
*GÖKALP'İN KARDEŞİ* -GÖKSU BULUT-(18)
Babasının ölümünden sonra uzun bir süre kendine gelemiyor. Babası ile ilgili öğrendiği son şeyden sonra iyice dalgınlaşıyor. yine böyle dalgın olduğu bir gün yolda yürürken bir araba çarpıp kaçıyor. Ve bu çarpmanın etkisiyle hafızasını yitiriyor. Bunlar başına gelmeden önce capcanlı bir kız olan Göksu'nun en büyük hayali uçabilmekti. Çocukluğundan beri martı olmak istiyordu. Odasının her yerinde martı ve gökyüzü resimleri var. Bu hafıza kaybından sonra da en yakın arkadaşı Bulem de dahil herkesi unutuyor.
-RÜZGAR DİNMEZ-(20)
Herkese karşı sınırları olan içinde kimsenin bilmediği derin yaralar taşıyan biri. Hiç kimseye kendisi hakkında pek bilgi vermez. Çetenin başıdır ve sözü geçen biridir. Annesi ve babası o küçükken ayrılmış ve annesi bu ayrılığa dayanamayıp intihar eder. Babası zengin bir ailenin şımarık kızı ile evlenir. Kadın iki çocuk istemez ve bu nedenle babası Rüzgar'ı yetimhaneye bırakır. Rüzgar annesinin ölümünden babasını sorumlu tutuyor ve içten içe ona olan kini büyüyor. Ve bir gün babasından intikam alacağına dair yemin ediyor. Acı çektiren herkesin sonunda acı çekmesi gerektiğine inanıyor. Hayatının odak noktasına da intikamı koyuyor...
*RÜZGAR'IN İKİZİ* - KUTAY DİNMEZ-(20)
Rüzgar'ın ikizi olmasına rağmen birbirlerine hiç benzemezler. Kutay daha enerjiktir ve her şeyle dalga geçebilme gibi bir potansiyeli vardır. Rüzgar'ın aksine daha fazla paraya düşkün ve gezmeyi çok sever. Babasına karşı kin beslemez. Ve annesinin ölümünden onu sorumlu tutmaz. Çünkü annesinin son zamanlardaki davranışları pek de akıllı bir insanın yapacağı türden değildir ve akli dengesini de yitirmeye başlamıştır. Ancak Rüzgar'la arası fena değildir. Hayatına pek ciddiyeti sokmaz. Devamlı ilişkisi yoktur...