De ce spun "Ce a mai rămas din el"?Eh,pentru că ştiți voi,se hrănesc cu suflete.Ştiu asta din ultima carte împrumutată de la bibliotecă,şi nu numai.Am observat şi eu că,cu cât cresc mai mult si sunt supusă să fiu în preajma creaturilor.Nu mai sunt aceeaşi,mă schimbă încet,încet într-un corp rece,respingător.
Nu mă refer că aş fi aproape ca un om mort,aflat în putrefacție.Mă refer că nu mai am aceleaşi sentimente legate de părinții mei,bunicii mei,prietenii mei şi,în general,oamenii cu care îmi petrec timpul.Da,ştiu că îmi iubesc părinții,dar nu simt asta.Acest "iubesc" a rămas numai un cuvânt pentru mine,fără alt înțeles mai profund.
Şi până la urmă,ce ar face ei cu sufletul meu?Era singura sclipire care mă mai ajuta să trec peste necazuri,era un strop divin de care aveam şi eu parte.Acum,mă simt norocoasă că am avut parte de câteva momente în viața mea să simt sentimentele şi stările sufleteştu plăcute.Nu,cele ca ura,tristețea nu mi le-au luat.Nu se aflau în sufletul meu,ci mai de grabă în mine.Pot spune acum că sunt o ființă formată doar din acestea,dar nu vreau să cred ce vor creaturile să îmi spună.Nu vreau să cred că sunt o persoana atât de egoistă şi rea.Nu,asta nu sunt eu.
Legat de creaturi,se hrănesc şi cu tot ce mai e frumos pe lumea asta.În schimb,îți dau înapoi ură,frică.Se aseamană cu noi,oarecum.Dar oamenii nu sunt fac atât de mult rău ca creaturile.Sau,da,dar durerea sufletească e mai puternică decât durerea fizică.Durerea sufletească te distruge emoțional,îți face ceva ce nici tu nu poți înțelege.
Cu sufletul meu s-au hrănit, dar, oare, sora mea de ce nu are şi ea coşmaruri, ca mine?Creaturile nu se hrănesc cu sufletul tuturor,sau doar celor mai slabi...sau speciali?Şi mama şi bunica mi-au spus poveşti cu un fel de creaturi,dar şi cum aş putea scăpa de ele.Poate şi ele sunt speciale.Poate că toată povestea asta se transmite din generație în generație,cum e şi cu acea cutie de amintiri şi medalionul.Toate sunt pentru a-ți alina durerea pe care o provoacă creaturile.
Sigur,ele două sunt speciale,ca mine.Dar par a fi scăpat de ei,îşi trăiesc viața normal.Poate că,poate că creaturile nu mai au de ce să le urmărească,nu mai au ce lua de la ele.
...poate că nu mai au suflet...
CITEȘTI
Sufletele din Întuneric
Teen FictionKatherine Jones este o adolescenta de 17 ani.De cand era mica,o insoteau halucinatii si cosmaruri care nu ii dadeau pace. O data cu implinirea varstei de 5 ani,mama sa i-a daruit un medalion primit din generatie in generatie "Te va ajuta in legatur...