Pszebrałam się w moją piżamę, na co dziewczyny nie zareagowały na to jak by się im podobała, bardziej chciały ze mnie ją ściągnąć, podrzeć i spalić - aż tak źle? Powiedziałam kiedy wszystkie się na mnie patrzały jak bym miała na sobie zdechłego kota. - ściągaj to natychmiast!! powiedziała kortney -a w czym będę spała? Odpowiedziałam, my cię w coś ubierzemy kochana, odparły dziewczyny. Tak jak powiedziały tak się stało, nie było to coś pięknego, ale ja takiego czegoś w szafie niemam. Na sobie miałam spodenki, bardzo krótkie, aż mi pośladki prawie było widać, a bluzka nawet wygodna, i tak obcisła, krótka nie było mi widać naszczęście mocno brzucha.
Kiedy były zadowolone poszłyśmy się bawić, do pokoju zabaw, to nie był pokój zabaw jak dla dzieci, to był wypasiony pokój który miał wszystko co możliwe, żeby nastolatka mogła się zabawić. - jaki Duży telewizor powiedziała Natalia, kanapy nie było chyba bendziemy oglądać na podłodze - bendziemy oglądać horror dziewczyny, i to będzie droga bez powrotu 4. Tytuł nie był taki straszny, film też nie, ale za to był ohydny.
Po filmie aschley włączyła muzę na całom pare, i dziewczyny zaczęły tańczyć, ja trochę się wstydziłam, bo tańczę tylko w domu sama, i nigdy nie widziałam jak tańczę ale zawsze czułam się jak pajac. Dziewczyny mnie i tak wyciągnęły, a kiedy zaczęłam dałam się ponieść, nie zwracałam uwagi na innych, liczyłam się tylko ja i piosenka. akurat leciała moja ulubiona, bonbon Era Isterfi
Czułam jak przez moje całe ciało przepływa rytm tej piosenki, kiedy skończyła się piosenka, akurat wtedy zauważyłam że wszystkie dziewczyny się na mnie gapią, jak by zobaczyły wiewiórkę z kokardką, chyba są zachwycone moim tańcem.Długo nie minęło, a odrazu wszystkie mnie namawiały żebym poszła na kwalifikacje do czirliderek. Zamurowało mnie to, myślałam że Se robią ze mnie jaja, ale mówiły na poważnie. Powiedziałam im że się zastanowię, Natalia była szczęśliwa dla mnie, chyba mi tego nie żałowała. Reszty tej nocy spędziliśmy na rozmawianiu, ja się im otworzyłam i naprawdę mnie zaakceptowały.
No nie wiem czy ja powinnam się tak ubierać i tak zachowywać...
One się zachowują jak jakieś bez mózgi są fajne ale ja nie wiem.... są wredne do innych a ja nie potrafię przecież!
Ale one są popularne a ja chce tam dotrzeć gdzie onepodejmuje poświęcenie.
CZYTASZ
Say Yes To Bad!
Teen FictionNie chce więcej myśleć o tym że jestem nikim w tym roku dokonam tego czego chciałam przez 3 lata być popularną w mojej szkole!! Co zrobi sara żeby do tego doszło jak myślisz jak się potoczy jej hestoria Zmieniłam bardzo dużo szczegółów!!!! Pro...