Nine

13 3 2
                                    

BBRrrrrrr..... Boże ten budzik, mogła bym go zabić. nie chce jeszcze wstawać jest szkoła, mi się tak nic nie chcę dzisiaj... No dobra, ale trzeba.

Wstaje i idę do szuflady z bielizną, mam same nudne babcine majtki i staniki, czekaj zeszłym roku dostałam przecież od babci majtki, czarne koronkowe i do kompletu stanik, chyba go ubiorę.

Jeszcze spodnie, wezmę te z dziurami, a bluzkę normalny biały  croptop, i włosy zostawię otwarte.

Spakowałam się do szkoły, i zeszłam z plecakiem na dół do przedpokoju, i postawiłam plecak przed drzwiach wyjściowych.

poszłam do kuchni zrobić Sobie płatki, kiedy chciałam wyciągnąć mleko z lodówki, zauważam karteczkę na niej,
- przepraszamy słonko musieliśmy wyjechać na cztery dni pozałatwiać sprawy....

-To super jak zawsze znowu sama,
Szepnęłam sama do siebie.

****

Weszłam do klasy i się usiadłam, Natalia już siedziała.
- ej na pauzie idziemy do aschley popatrzeć jak trenują tym razem musisz iść!! Powiedziała podekscytowana
- ja, No nie wiem... Może tym razem pójdę,
- ej nie może tylko tak.. Będzie fajnie a pro po to zobaczysz czy chcesz iść ze mną na kwalifikacje..... !!!! :)
- dobra pójdę
Dałam się namówić, pierwszy raz, mam nadzieje że się nie zgubie na boisku.

****
Właśnie zmierzamy w stronę boiska, raczej się nie zgubie, miałam tu pare razy sport.
Bardzo duży jest, ma jedno duże boisko, z trawy dla futbolistów, a wokół do biegania, i obok tego było dodatkowe małe boisko, z betonu dla koszykarzy.

Szliśmy w stronę czirliderek które już się rozgrzewały, wyglądały jak victoria's secret modelki, a ja się do tego nie zaliczam, nie wiem dlaczego one mnie chcą.

Patrzałam uważnie ale mi się nudziło, cały czas powtarzały się, a układ był nie oryginalny, trochę taki jak zawsze, jeszcze ten tekst:
- jesteśmy piękne, ładne, wzór dla całej reszty, spójrzcie na nas i idźcie Leczyć kompleksy....
Boże jak by nie miały nic w głowach i liczył się tylko wygląd.
I się wydaje jakby chciały obrazić widownie, No ja nie wiem czy chce do nich, nie zaliczam się w takie coś.   

Akurat kiedy skończyły wyszli z szatni futboliści i zauważyłam....

________________________
Staram się jak mogę, jak będą jakieś błędy, to proszę napisać komentarz, a ja go zmienię.

Chciałam tylko uprzedzić: Tekst od czirliderek po chodzi od szarap nie jest mój  
😂😂😂

Say Yes To Bad!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz