Yazarın ağzından;
Lasie sabah gözunu actiginda yataginin yaninda brad ve helen vardi. Lasie sanki uzun zamandan beri uyudugunu dusundu. Ve helena kaç gundur uyudugunu sordu. Helenda ona cevap verdi. 5 gundur yatakta uyuyorsun. Dedi. Brad ve helen hic basindan ayrilmamis . Lasie annesinin ve babasinin nerede oldugunu sordu. Lasie olanları unutmuştu. Helen hemen cümleye girdi.
"Hatırlamiyor musun annen ve baban vefat etti."Lasie ağlamaya basladi. Brad lasieyi kollarina aldi.
'Ağlama lasie ben senin yanındayım. Seni asla bırakmam seni cok seviyorum.'der.Lasie azda olsa mutlu olmustu. Lasienin artik bir kopegi var. Lasie kopeginin adini kerry koyar. Aksam oldugunda brad ve helen evlerine gitti. Evde lasie ve kerry kaldi. Kerry lasienin yataginin altinda yatiyordu. Lasie aksam yemegini yedikten sonra odasina gitti.
Biraz uyumaya çalisti. Gece tam saat 2.36 civarinda lasie damlama sesleri duydu. Damlama seslerinin kaynagini bulmak icin yatagindan kalkti. Ve banyoya gitti. Musluk acik degildi. Sonra yatagina uzandi. Elini yatagin altina soktu. Ve kerry elini yaladi. Ama hala ses geliyordu. Bu sefer daha siddetli. Lasie emin olabilmek icin evdeki butun musluklari sıkıca kapatti.
Sonra yatagina gecti. Tekrar elini yatagin altina soktu . Ve yine kerry elini yaladi. Amaa hala damlama sesleri geliyordu. Bu sefer lasie sesin kaynagini buldu. Gardirobundan geliyordu. Lasie dolabi actiginda ciglik atti.
Cunku o manzara cok korkutucuydu. Ķöpegi kerryin kafasi kesik bir sekilde gardirobunda asiliydi. Ve kanlari yere damliyordu. Köpeginun kafasinda bir not vardı. Notta sunlar yaziliydi;
"Şeytanda yalayabilir.!"
Lasie o notu okudugunda hemen evden cikar . Ve bradin evine gider. Olanlarin hepsini anlatir. Amaa brad onun ailesi oldukten sonra psikolojisi bozuldugunu dusunur. Ve onun psikolojik tedavu almasini ister. Ama lasie kabul etmez. Cunku o deli degil brad onu evine goturmek ister . Ama lasie artik o eve gitmek istemez. Sirayla arkadaslarinin evinde kalmaya baslar....
Arkadaslar randomlu olan bölünleri yanluslikla silindi o yuzden elimden geldigi kadar hizli yazip . Yeni bolum atmaya calisicam. Ama sizde lutfen voteleri yuksek tutmaya calisiin sizleri seviyorum saglicakla kalin.💕😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan İle Anlaşma
Horror18 yıl önce ailesinin şeytan ile yaptığı kötü bir anlaşmanın kaderi olan bir genç kız . Ve kız 18 yaşına girmesiyle kendi hayatının ve sevdiklerinin hayatının mahvolması. Kaderin oynadığı bir oyunmu yoksa şeytanın oynadığı bir oyunmu? Cevap-ikisi