Değerli okurlarım;
Çok teşekkür ederim kısa bir sürede kitabim 18.500 okunma olmus. Gercekten çok teşekkür ederim. 💜 Bu arada sizden özür dilerim.:(
Arkadaşlar kusura bakmayın. Telefondan yazdığım için yazım hatalari olmus olabilir.
Bu arada sizden tek bir ricam var lütfen beğenileri yüksek tutun. Ben diğer yazarlara benzemem. Onlar begeni gelmezse yeni bölüm gelmez diye tehdit edip sizi zor durumda birakiyorlar. Ama ben onlara benzemiyorum.
Eğer begendiyseniz dürüst olup beğenin. Teşekkürler.💝Lasie'nin ağzından;
Kiyafetlerimi giydikten sonra hafif bir makyaj yaptim. Paristen getirttigim yeni parfumumu sıktiktan sonra cantami da alip evden çiktim. Cafe yakin oldugu icin ne otobusle gitmeye ne de taksiyle gitmeye gerek yoktu.
O yuzden yuruyerek gidiyordum. Aniden karsi tarafa gecerken
İçimden bir kız geçti. Bense çok şasirdim. Ve kiz benden özür dileyip hemen yanimdan uzaklasti. 2 m ilerde bir trafik kazasi oldugunu gordum. Hemen olayin oldugu yere gittigimde yine bir şok olmustum. Çunku iki dakika once içimde gecen kiz yerde olmus bir vaziyette yatiyordu.Ben ise hemen kendime gelip oradan uzaklasmistim. Bunun bir hayal oldugunu dusunerek kendime gelmeye calistim. Cafeye geldigimde brad ve helen oturuyorlardi. Yanlarina gittim.
Öpup sarildiktan sonra 3 saat cafede oturduk. Aniden helenin telefonu caldi. Kardesi kaza yapmisti. Hemen hastaneye gitti. Bizde elimezden ne gelirse yapmaya haziriz dedi. O ise hayir diyip tesekkur etti. Bizde gecmis olsun diyip cafeden gitti.
Biz brad ile 1 saat daha konustuk. Bradin telefonu çaldi. Arayan annesiymis. Kuzeninin dugunu oldugu icin 2 gunlugune yurtdisina cikicaklarmis. Kacari olmadigi icin mecbur gitmek zorunda kaldi. Cafede bir yarim saat daha oturduktan sonra birbirimizi opup cafeden ayrildik. Saat aksam 7 olmustu hemen eve geldim. Sicak bir dus aldim. Mutfakta biraz kendime atistirmalik hazirlayip odama ciktim. Bilgisayardan biraz oyun oynarken gözum reklamlara takildi. Reklamda 2 gun 1 gece 5 yildizli bir otelin indirime girdigini gordum. Hemen internetten rezarvasyonumu yaptim. Ve bavullarimi hazirladim . Sabah erkenden bir taksiye binip otele gittim. Hava kararmisti. Otele girisimi yaptim.
Oteldeki resepsiyondan odamin kartini aldiktan sonra asansore dogru yurumeye basladim. Asansörün içine girdigimde odamin hangi katta oldugunu kontrol etmek icin karta baktim.
"13. Kat - 1300 numaralı oda."On üç sayisinin bu kadar fazla olmasi bir tesadüf olabilir miydi? Bilmiyordum ama aklimdaki tum bu uğursuz şeyleri atip biran once odama cikmak istiyordum.
On üçüncu tuşa bastigimda asansor yukari yukari doğru hareket etmeye basladi.Odamin kapisinin onune geldigimde kartla kapiyi acarak içeri girdim. Heryer kapkaranlikti. Elimle duvarda elektrik düğmesini ararken aniden elimdeki hissettigim sogukluk ürpermeme neden oldu. Düğmeyi buldugumda ışıkları yakmamla bu his kayboldu ve her şey normal gözükuyordu.
Salona dogru gectim ve eşyalarimi yatagimun ustune biraktiktan sonra soğuk bir duş almaya karar verdim. Duş perdelerinin arkasındayken salondan bir takim sesler gelmeye başladi. Biraz dikkat kesildigimde telefonumun caldigini anlamistim. Hizlica yikandiktan sonra kurulanip salona geçtim. Telefonu elime aldigimda hiç bir aramanin olmamasi beni şaşkina çevirmisti. Ama telefonumun çaldigina kesinlikle emindim.
Peki çalan telefon değilsr neydi?
Bu sesleri ben uyduruyor olabilir miydim? Bilmiyordum. Çok fazla yorgundum ve on üç sayisinin uğursuzlugu aklimin bir kenarinda hep vardi. Daha düşünmeden yatağama yattim,yorgani üzerime çektim. Kulaklarimi tikadim. Ve gözlerimu kapadim. En ufak bir ses bile duymak istemiyordum. Gözlerimi uyuyana kadar hiç açmamıstim.
"Gece 01:00"
İçimdeki garip bir hisle uyanmistim. Başimi yorganin altindan çıkarip gozlerim ile etrafi taradigimda gördugum gerçek üstü şeylere inanmak imkansizdi. Duvarlarda ,yerde,tavanda , akliniza gelecek her yerde bir takim şeyler yaziyordu. Karanlikta zorla seçip okudugum kelimeler şunlardi:
13. Kattasin...
13....öleceksin...hemen kaç buradan....13 saniyen var.....Son gördugum yazi şoktan çikip kendime gelmemi sağlamisti. Burada gerçekten tuhaf şeylerin olduguna yemin edebilirdim. Yataktan ciktim ve kapiya koşmaya başladim. Asansore ulastigimda kapi acildi. Ve hizlica girip giris kata inmek için dügmeye bastim. Asagiya inerken gözume bir şey takilmisti. Asansorun katlarinin yazdigi kisimda 13 numarasi yoktu. Peki ben 13.kata nasil cikmistim?
Asansor giris kata gelince hemen çıktim . Ve resepsiyona doğru telasli bir şekilde hızlıca koşmaya başladim. Resepsiyona vardigimda görevli kıza sordugum soru ve aldigim cevap aklimi kacirmama yetecek cinstendi.
Lasie
"13 . Kata 1300 numaralı odaya bakar misiniz?
Gercekten gözlerinize inanamayacaksiniz. Tuhaf şeyler oluyor. Yardim edin! "Görevli bayan
" bayan sakinleşin lütfen . Iyimisiniz , bir doktor çağırmamı istermisiniz ?" Dedi ve sonrasinda ekledi."Bizim otelimizde 13 sayisinin uğursuzlugu nedeniyle 13. Kat yoktur. 13 olduguna eminmisiniz."
Bunlari duydugum an sanki kalbime ok saplanmis gibiydi. Kafayi yemek üzereydim.hemen eşyalarimu orada birakip otelden uzaklaştim. Bir taksi çagirip eve gittim. Hemen eve geldigimde yataga uzanip uyumaya basladim.
Bu bölüm sanki uzundu. Sizcede öyle değil mi?
💫🔥💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan İle Anlaşma
Horror18 yıl önce ailesinin şeytan ile yaptığı kötü bir anlaşmanın kaderi olan bir genç kız . Ve kız 18 yaşına girmesiyle kendi hayatının ve sevdiklerinin hayatının mahvolması. Kaderin oynadığı bir oyunmu yoksa şeytanın oynadığı bir oyunmu? Cevap-ikisi