Lasie'nin ağzından;
"Saat gecenin ikisiydi. Uykum kaçtigi için televizyon izlemeye karar verdim. The dead walking adlı korku dizisi vardı. Bölümü biraz izledikten sonra uykum geldi. Ve bende yatağama döndüm. Yarım saat sonra terler içinde uyandim. Bir kabus görmüştum. Filmdeki yuruyen ölülerden birisi karanlik bir odada bir sandalyeye oturmuş. Ve bana bir seyler soyluyordu. Ancak onu anlamiyordum. Dilim kuruduğu için mutfağa su içmeye gittim.
Ictikten sonra tekrar uyudum. Bu sefer daha rahat uyumustum. Fakat uyandigimda evde tuhaf şeylerin oldugunu hissettim. Bu kabus oldukça beni etkilemuşti.
Bir süre sonra ders çalismaya karar verdim. Notlarımı aldım. Defterimi okudugumda şok oldum. Ilk sayfada anlayamadigimm bir takim şeyler yaziyordu.'Sampeyan pungkasan kanggo janjian karo pati.'
Tuhaf bir el yazısıyla yazilmisti. Dünde bu deftere bakmistim. Ama böyle şeyler yazmiyordu. Zaten evde benden de başka kimse yoktu. Ilk başta çevirmek istemedim. Ama bu kelimeleri o kadar çok okudum ki ezberlemiştim. Bu sözcukleri aklimdan cikaramadigim icin ders calismayi biraktim. O gece yine gec yatmistim. Tekrar ayni saatte terler icinde uyandim.
Ve bu kez ruyamda o curumus cesedin ne dedigini anlayabiliyordum. Defterimde yazanlarla ayniydi. Korkmaya baslamistim. Sonunda cesaretimi toplayip kelimeleri cevirmeye karar verdim.
Tek dilegim bunlarin rastgele yazilmis olmasiydi ki boyle olsa bile 2 gun üst üste ayni rüyada ayni sozleri görmemin üstune defterimdede bunlarin yazili olmasi fazlasıyla tuhafti.
Cumleyi çevirdigimde dili 'javanese' dili oldugunu ogrendim. Cumlenin cevrilmis anlamini gorunce kendimi tutamadim ve aglamaya basladim. Cunku anlami;
"Ölümle randevuna geç kalıyorsun."
Artık ögrendiklerimden sonra bunu kimseye anlatmamaya karar verdim. Ve ölene kadar bu sır benimle mezara gidicek.
Yarın küçüklük arkadaşım olan sally ile buluşucaz . Onu kaç yıldır görmüyordum. Ve bana mesaj atmıs. Bulusalim diye tabiki bende kabul ettim. Yarin onunla evlerinde buluşucaz.
Neyse yarin daha dinlenmis vaziyette sally ile bulusucaz benim ile ilgili olanlar onu etkilememesi icin elimden geleni yapicam. Cunku o çok hassas bir kiz onu çok seviyorum.
Arkadaşlar lutfen voteleri yüksek tutalim teşekkurler.😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan İle Anlaşma
Terror18 yıl önce ailesinin şeytan ile yaptığı kötü bir anlaşmanın kaderi olan bir genç kız . Ve kız 18 yaşına girmesiyle kendi hayatının ve sevdiklerinin hayatının mahvolması. Kaderin oynadığı bir oyunmu yoksa şeytanın oynadığı bir oyunmu? Cevap-ikisi