CD

1.3K 23 7
                                    

"Lasie 'nin ağzından;

Bugün sally ile buluşucaz . O yuzden hemen hazırlanıp çiktim. Kapidan bir taksi çevirerek sally nin evine gittim. Evlerinin kapisinda indim. Ve kapıyı çaldim. Kapıyı sally açtı. Ve beklediğim gibiydi. Kaç yıldır hiç değişmemişti. Ona sıkıca sarıldım. Evde kimin olduğunu sordum. O da abimin oldugunu ve babam ile annem tatile gittiklerini söyledi. Bunca yıldır görüşmüyorduk neler yaptığini sordum. Kendine mini bir müzik grubu kurmuş. Grub ünlü değildi ama babasinin bodrumlarinda kayıt stüdyosu vardi. Grublariyla birlikte ilk cd' lerini orada kaydettiler. Ilk cd'si bana doğum günum icin bir hediyeydi ama daha dinlememiştim. Gec olmustu. Bende sally ile vedalastiktan sonra eve gittim.
Duyduguma gore dogumgunumu tek kutlicaktim. Brad ,helen mark, o gece başka bir yere söz verdikleri için dogumgunumu yalniz kutlucam. Bugun benim dogum gunumdu. Aksam da bir pasta  kesip yedim.aklimda sallyinin  bana verdigi dogum gunu hediyesi vardi. Ama dinlicek hiç halim yoktu.

Doğum günümden 3 gün sonra sally 19 yaşındaki abisi tarafından tecavüze uğradı. Abisi şehiri hemen terk etmis. Ve onu yakalayamadılar. O her zaman beni korkutmuştu. Ama bu konuda hiçbir şey dememistim. Ertesi gün hastanede sally ile birlikte otururken bana bir şey söylemek istedi ama tecavüze uğrarken abisi boğazını sıktigi için konusamiyordu.

Hastaneyi terk etmeden önce park alanindayken bir hemsire koşarak yanima geldim sally nin öldugunu ve olmeden once bir not yazdigini soyleyerek notu bana verdi. Çok üzgün olduğum icin sallyin cd 'sine ve notuna bakmamaya karar verdim.

Bir gece evde yalnizken onu düşünüyordum bu yuzden cd 'yi dinlemeye karar verdim. CD de bir arkadaşı tecavüze ugradiginda yazmis oldugu "acı hatıra" adlı şarki vardi. Nakarat kısmı "o seni bulmaya çalışıyor ,o yukarı katta,o yukari katta, o yukarı katta diye çalmaya devam etti. Bunu biraz garip buldum. Çünkü cd 'yi daha önce hic dinlememistimm. Ve yuzunde hic çizik yoktu bu yüzden cd'yi çikarip yeniden taktim. Ve sarkiyi yeniden baslattim. Nakarat kismina geldiginde cd yine takildi ve o sözler tekrar etmeye başladı. Cd 'yi tam izleyip yeniden izleyip yeniden denedim. Aynı şey yine oldu. Korkmaya başlamıştim. Bu yuzden odamin kapisini kilitleyip sessizligi dinledim. Bir çift bot sesinin koridorda yürudugunu duyabiliyordum. Anahtar deliginden baktim ve birinin yurudugunu gordum. Hemen polisi aradim. Polis gelebilecekleri en hızlı şekilde buraya geldiler.

19 yasindaku abiyi banyoda saklanmis sekilde buldular. Onu sorguladiklarinda orada beni bekledigini soyledi. Ertesi gün cd 'nin. Yanindaki notu gordum. Ve acip okumaya basladim. Notta sunlar yaziliydi;

"Abim bana tecavüz ettiginde bir sonraki kisinin sen oldugunu soyledi. Kendime bunun olmasına ne olursa olsun izin vermeyecegime söz verdim. Sevgiler sally.."

Sanırım o sözünu tuttu.

Ağlamaya başladım. Canım arkadaşım o ölüm yatağımdayken bile beni düşünmüş.

Yazarın ağzindan;

Lasie ağlamaktan gözleri şismisti. Yatağinda kendiliginden uyuyuverdi.




Selam ben yazariniz. Lutfen voteleri yüksek tutunuz. Bana ulaşmak isterseniz. Instagram adresinden mesaj atabilirsiniz. Facebook kullanmadigim icin facebook yok. Instagram dan ekleyip mesaj atabilirsiniz. Instagram adresim:  _hbuyuk

Sevgilerle sağlıcakla kalın😉😍

 

Şeytan İle Anlaşma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin