alışveriş listesi

1.2K 17 6
                                    

/^1 hafta sonra/*^

Yazarın ağzından;

Lasie her sabah ki gibi uyandıginda banyoya gider dusunu aldiktan sonra apar topar okula gider . Okul bittikten sonra eve giderken aniden telefonu çalar annesi eve gelirken markete gidip birkaç şey almasini istedi. Ekmek,süt,mısır gevreği ve tavuk göğsü....

Bunları küçük bir kagida yazdiktan sonra markete gider . Malzemeleri aldiktan sonra kasaya gider. Kasiyer lasie ye garip bir yorumda bulunur.

'Biliyorsun ,herhangi bir süt kıtlıği tehlikesinde degiliz.'

Eve varip birkac kez kapiyi caldi. Cevap yok. Kapinin kilitli olup olmadigina bakti. Kilitli degildi. İceriye girdi. Market poşetini mutfak masasinin uzerine koydu. Garip. Getirdiği posetinin aynisindan 6 tane daha içindeki malzemelerle birlikte masanin üzerinde goruyordu. Poşetlerin içerisindeki tavugun ve sütlerin bozuldugunu da goruyordu.

Lasie 'anne 'diye sesleniyordu. Ama cevap yok. Firinin acik oldugunu goruyordu. Icinu actiginda annesin kafasi kesilmis sekilde yanmisti.

Lasie hemen polisi ariyor. Yaklasik 1 haftadır annenin öldüğünü söyluyorlar ayrıca polis psikiyatri de olay yerinde . Ve ifadesini verdikten sonra lasie ile konuşuyor.
Lasie evinin önundeki merdivende otururken psikiyatrinin olay yeri araştırmasiyla ilgili konuştuklarını duyuyor. psikiyatrinin sözleri;

"Kendini tekrar eden olaylara bağlı olan şizofreni hastalığı. Insanlar arasında çok yaygın değildir."

Lasie kendi kendine düşunuyordu.
'Benim hakkimda konuşuyor olamazlar. Şizofreni ? Yok daha neler . Kendini tekrar eden olaylarmı?bunu benim yaptığımimi düşunuyorlar?

Lasie nin Aniden telefonu çalıyor.

"Merhaba?"

"Merhaba canım . Benim. Eve gelirken markette durup tavuk göğsü ve süt alır misin? Ahh bir kaç ekmek ve mısır gevreğide."

Lasie hemen kendine gelmeye çalışır . Ve oracıkta bayılır.





Şeytan İle Anlaşma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin