#1532
''Karlie Kloss'', Snapchat üzerinden 22 söyleyenlerin üzerine "@taylor bunu izliyor musun 😍😂" yazarak paylaştı. Bunun üzerine ''Taylor Swift''in Snapchat hesabı olduğu düşüncesi tekrar canlandı.
#1533''Karlie Kloss''; hayranlardan birine Taylor ve ''Tom Hiddleston''ın 4 Temmuz 2016'da ''Bağımsızlık Günü''nü birlikte geçireceklerini, ayrıca kendisinin de partide bulunacağını söylemiş.
#1534
Bu tweetler ile ''2016 Amerika'nın Bağımsızlık Günü Partisi''ye ''Blake Lively'' ile ''Ryan Reynolds''un katılacağı kesinleşti.
Bkz :
#1535''Taylor Swift'' ve ''Gigi Hadid'', ''Rhode Island''da beraberler. ''Gigi Hadid''in de ''2016 Amerika'nın Bağımsızlık Günü Partisi''ne katılacağı kesinleşti. Hadid, hem geçen seneki hem de bu seneki partide bulunan tek isim.
#1536
''Taylor Swift''in ''1989 Dünya Turu''nda performans sergilemeyi en sevdiği şarkısı ''Blank Space''ti.
#1537
''Taylor Lautner'', Swift'e ''VMA 2009''da onu teselli ederken aşık olmuştur.
#1538
''Justin Timberlake'', Taylor'ın telefon rehberinde ''J TIMB'' olarak kayıtlı.
Aradaki fark azalıyor!
Bu link aracılığıyla oy verebilirsiniz : http://www.billboard.com/fan-army-bracket/
(Link yorumda.)
Ayrıca oylamada Taylor'a destek vermek için #FanArmyFaceOff #Swifties yazarak tweet atabilirsiniz.
Bkz :