#1566
''Red'' ve ''Safe&Sound'' klipleri ''Vevo''da 100 Milyon izlenmeyi geçerek ''Taylor Swift''e Vevo sertifikası kazandırdı.
#1567
''Calvin Harris'' ve ''John Newman''ın bugün (08.07.2016) yanınlanan düetleri ''Olé''nin ''Taylor Swift'' ve ''Tom Hiddleston'' hakkında olduğu söyleniyor.
#1568
Yeni animasyon filmi olan "The Secret Life of Pets"in açılış şarkısı ''Taylor Swift''in "Welcome To Newyork" şarkısı olacak.
#1569
''Taylor Swift'', ''Forbes''a göre 170 milyon dolarla bu yıl en çok para kazanan ünlü.
#1570
''Taylor Swif''t, ''Sean O'Pry'' ve ''Lorde'' satışa çıkması planlanan bir dedektif kitabında yer alıyorlar. Türkiye'de satışa çıkıp çıkmayacağı henüz belli değil.
Bkz :
#1571
''Taylor Swift''in ''Lorde'' ile beraber rol aldığı kitaptan yeni görüntüler yayınlandı. Kitapta ''Lorde'', ''Taylor Swift''in en yakın arkadaşı olarak gösteriliyor ve her işinde ''Taylor''a yardım ediyor. Kitap bu ay PDF olarak çıkacak ancak bir ihtimal bastırılabilir.
Bkz :
#1572
@swiftclaflin: "@idinamenzel Taylor Swift'le performans sergilemek nasıl bir his?"
@idinamenzel: "En iyisi! O beni çok rahat hissettirdi."
Bkz :
#TEENCHOICEAWARDS
31 Temmuz 2016'da yapılacak olan ''2016 Teen Choice Ödülleri''nin resmi olarak adaylıkları yayınlandı.
teenchoice.com sitesinden oy kullanabilirsiniz.
(Link yorumda.)
Taylor Swift'in adaylıkları ve rakipleri ;
En İyi Kadın Sanatçı :
• Taylor Swift
• Demi Lovato
• Selena Gomez
• Ariana Grande
• Beyoncé
• Rihanna
En İyi Kadın Teklisi :
• "New Romantics" - Taylor Swift
• "Confident" - Demi Lovato
• "Hands to Myself" - Selena Gomez
• "Dangerous Woman" - Ariana Grande
• "Hello" - Adele
• "No" - Meghan Trainor