#1587 - #1593

591 53 11
                                    

‪#1587

#‎swiftiesnexttoTaylor‬ tagi ''Twitter'' gündeminde!

Bkz :

Bkz :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


#1588

''Kim Kardashian'', ''Taylor Swift'' hakkında konuştu :

''Kanye'nin sadece bunun için (VMA 2009) bugüne kadar cezalandırılmasını doğru bulmuyorum. Kanye hep çok dürüst ve aklındaki söyleyen biri oldu. Evet Kanye yıllar önce birini kırdı ama bu kişisel değildi. Herhangi biri olabilirdi. ''Single Ladies'' o yılın en büyük şarkısıydı ve ''Beyoncè'' kazanamayınca bunun için ayakta durmak istedi.''


#1589

''Out Of The Woods'' müzik videosu 100 milyon izlenime ulaşarak VEVO sertifikası kazandı. Bu Taylor'ın sahip olduğu 21. Vevo sertifikası.


#1590

En çok VEVO sertifikası kazanan ünlüler ise arasında ''Taylor Swift'', üçüncü sırada :

1. Rihanna - 25

2. Justin Bieber - 23

3. Eminem / Taylor Swift - 21


#1591

2016'nın başından bu zamana kadar en çok izlenim kazanmış ünlülerde Taylor Swift, 1.682 milyar izlenim ile üçüncü sırada :

1. Justin Bieber - 3.749 Milyar

2. Rihanna - 1.700 Milyar

3. Taylor Swift - 1.682 Milyar


#1592

Son on yıl içinde ''Pop Radyo''da en çok birinci sıraya yerleşmiş albümlerde beş defa birinciliğe yerleşen 1989 albümü 2. sırada :

1. Teenage Dream - 6

2. 1989 - 5

3. Revival & Purpose - 3


#1593

Avustralyalı sunucu ''Karl Stefanovic'', ''Taylor Swift''in her gün katlanmak zorunda olduğu saçmalıkla ilgili konuştu :

İki şey hakkında konuşalım.

1. Tayvin ayrıldığından beri Taylor hiçbir şey söylemedi. HİÇBİR ŞEY. Calvin ne yaptı? Sosyal medyada onu gereksiz bir dramayla gölgeledi/gölgelemeye çalıştı. Onun (Taylor) tek yaptığı Calvin'ın hit şarkısını yazmasında yardım ettiğini onaylamasıydı. Hepsi bu. Eminim ki Taylor'ın kendi çalışmasında kendi emeğinin olduğunu belirtme hakkı var. Peki Calvin bunu nasıl cevapladı? "Beni Katy gibi yakmaya çalışıyorsun!!!!!!" "Beni kötü gösteriyorsun!!!!!" Ve bu yüzden bu zamanlarda insanların çoğu gördüğü her şeye inanacak. Taylor'la bir sürü insan kafa bulacak. Calvin kendini mağdur olarak gösteriyor ve eğer bunu fark edemiyorsanız gidip biraz araştırma yapmanız gerek. Bu onun eski sevgilisine hakaret etme konusunda ilk deneyimi değil. (Rita Ora)

2. "Taylor çok hızlı hareket etti."

Kendinizi onun yerine koyun. Başarısız/bitmiş bir ilişkide neden takılı kalasınız? Eğer sizi daha iyi hissettirecek birini bulursanız, neden hala eski sevgiliniz için depresyona giresiniz? Bilmek isterseniz, Calvin sevgilisinden ayrıldıktan 10 gün sonra Taylor'la çıkmaya başladı ve kimse bir şey söylemedi.

Şimdi insanlar Taylor'dan nefret etmek için son derece acınacak bahaneler bulanacak. Ve biliyorum ki Taylor bu "geri tepme" olayının üstesinden gelecek ve geri döndüğünde her zamankinden daha güçlü olacak. Çünkü o Taylor lanet olası Swift ve ORTALIĞI YIKACAK."

Taylor Swift Bilinmeyenleri 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin