#1580
''Calvin Harris''ın ''Taylor Swift'' için attığı düşünülen tweetler :
"Şarkının bazı kısımlarında o da söylüyor. Müziği ben kurdum, prodüktörlüğünü ben yaptım ve Taylor da her zamanki gibi en iyisini yaptı ama bunu gizli yapmak onun fikriydi. Onun ve ekibinin beni gözden düşürmek için olayı bu kadar büyütmesi beni incitti. Yeni ilişkinin güzel ilerlediğini görüyorum ama sen ilişkine odaklanmak yerine eski erkek arkadaşını kötülemeye çalışıyorsun. Turunun bittiğini biliyorum ve birine dalmak istiyorsun örneğin ''Katy Perry'' gibi. Üzgünüm ama bunu bana yapmana izin vermeyeceğim. Lütfen SENİN elde ettiğin güzel hayatın olumlu yönlerine odaklan. Herkese iyi günler dilerim."
Bkz :
#1581
"Calvin Harris" disslerinden sonra ''Twitter'' gündeminde ilk sırada.
Bkz :
#1582
''Taylor Swift''in ''Instagram'' fotoğraflarının yorumları ''Calvin Harris''ı, ''Calvin Harris''ın ''Instagram'' fotoğraflarının yorumları ''Taylor Swift''i haklı bulanlar tarafından yılan emojileri ile dolduruldu.
Bkz :
#1583
''Katy Perry'', konuyla ilgili birçok yöne çekilen bir gif attı ve "Zaman her şeyi açığa çıkarır." tweetini yeniden retweetledi.
Bkz :
#1584
''Austin Swift'' ablasına Facebook üzerinden destek oldu :
"O, her zaman en iyi kız kardeş olacak. Biliyorum büyük olanı o ama küçük olan oymuş gibi her zaman koruyacağım."
#1585
''Taylor Swift'', 14.07.2016'da ''Avustralya''da görüntülendi.
Bkz :
#1586
''Country Müzik Birliği''nin attığı tweetler :
@TasteOfCountry : ''Bize geri dön, Taylor Swift. Unutma, country müzikte daha az drama var. #aslabüyüme #seniözlüyoruz''
@TasteOfCountry : ''Asla unutma.''
Bkz :