#1867
"Sidney, Avustralya"da bulunan resmi bilet outlet servisi "Ticketek", Taylor'ın ismini yeni konserler bekleme listesine yazdı.
Bkz:
#1868
"Joseph Kahn", Twitter üzerinden:
"Her zaman doğruyu yalan söylerim."
"Swiftieler'i her zaman sevmişimdir. Mizah duygusu çok iyi ve büyük bir hayran kitlesi."
"Birkaç hafta sonra merak ediyorum: Neden meşaleler? Sadece iPhone el feneri kullanın."
"Ben REPUTATION'ın ilk teklisini yarın duymak için sabırsızlanıyorum. Harika olduğuna eminim."
Teoriler: Önce Swiftieler'i trollediğini söylemişti, şimdi ise sanki doğruyu söylemiş ama daha sonra yalan olduğunu söylemiş gibi bir tweet attı. Ayrıca hayranlar konser sırasında iPhone el feneri kullanır. Ya da klipte meşale kullanılabilir.
Bkz:
#1869
Taylor'ın videosunu paylaştığı yılanın cinsi "African Bush Viper (Atheris)"dır
Bkz:
#1870
Taylor, yeni teklinin 24 Ağustos gecesi çıkacağını, albüm kapağını ve albümün 10 Kasım'da geleceğini duyurdu. İlk tekliyi Türkiye'ye göre 25 Ağustos'ta, sabah 7 civarlarında duyacağız.
Bkz:
#1871
Söylentilere göre, "Reputation (İtibar, Ün, Şan, Şöhret)" albümünde on iki şarkı olacak, bu şarkılar pop, rock ve R&B tarzında olacak ve ilk tekli dördüncü şarkı olacak, ayrıca şarkının uzunluğu sekiz dakika kırk yedi saniye. "Liz Rose", şarkı yazarlarından biri olduğunu açıkladı. "Ne kadar kısaltmış olsak da, şarkı albümün en uzun şarkısı." dedi. Yani, şarkının sekiz dakika kırk yedi saniye olduğu söylentileri doğru olabilir. Taylor'ın dördüncü stüdyo albümü "Red"de yer alan şarkılardan biri olan "All Too Well" de ilk başta on dakikaydı, ama daha sonra Taylor, "Liz Rose"u arayıp "Hadi gel ve bu işi halledelim" demişti. Yani Taylor ve "Liz Rose" beraber bir şarkı daha kısalttılar.
Bkz:
#1872
Birçok ünlü Taylor'a "Instagram" ve "Twitter" üzerinden destek oldu.
Bkz:
#1873
"Reputation" albümü için çekim gerçekleştiren Türk fotoğrafçı "Mert Alaş", "Reputation"ı etiketleyerek Taylor ile beraber çekildikleri bir fotoğrafı paylaştı. Söylentilere göre fotoğraf yeni değil.
Bkz: