1832
Taylor mahkemenin ilk günü etek ve bluz, ikinci günü ise tacize uğradığı elbiseyi giydi.#1833
Andrea Swift'in dava sırasında kurduğu cümleler:
•"Soyunma odasına gittim ve kızımın yüzünü gördüm. Korkunç yanlış bir şey olduğunu görebiliyordum. O, 'Anne, bir adam az önce popomu elledi.' dedi." Ayrıca bu açıklamayı yaptıktan sonra ağlamaya başlamış. Taylor da, onu teselli etmek amacıyla koluna sarılmış.
•"Onun sonsuz sayıda gif, internet trolleri veya başka bir şeylerle yaşamasına izin veremezdim."
•"Taylor bana yaşadığı olayı anlattığında üzgündü, kusmak istiyordu ve aynı zamanda ağlıyordu."
•"Hayranlar üzerinde büyük ilgi var. Onlar her şey."#1834
Taylor'ın dava sırasında kurduğu cümleler:
•"Onu bir daha görmek istemedim."
•"Sizin ya da müvekkilinizin bunu benim hatammış gibi hissettirmesine izin vermeyeceğim. Çünkü benim hatam değil." (Karşı tarafın avukatı Gabriel McFarland'a karşı.)
•"Bay Mueller hakkında bir şey hissetmiyorum. Onu tanımıyorum. Bence o ne yaptıysa aşağılık, korkunç ve şok ediciydi."
•"İnsanların Meet&Greet ve konserlerimde iyi zaman geçirmelerini istiyorum. Meet&Greet ve konserlerimde popomu tutmalarını istemiyorum."
•"Çünkü benim popom vücudumun arkasında yer alıyor." (Karşı tarafın avukatının 'Neden çekilen fotoğrafta eteğiniz kalkmadı?' sorusuna cevabı.)
•"Evet, popomda onun eli yoktu." (Fotoğrafta Taylor'ın sağında bulunan, Mueller'nın sevgilisi 'Shannon Melcher' sorulduğunda.)
•"Bana bu konuyla ilgili milyonlarca soru sorabilirsiniz ama ben asla farklı bir şey söylemedim. Hiç farklı bir şey söylemedim."
•"Her derecede garip bir ilk karşılaşma yaşadım. O kaburgama dokunmadı, koluma dokunmadı...o benim çıplak popoma dokundu."
•"Müvekkiliniz benimle normal bir fotoğraf çekilebilirdi." (Karşı tarafın avukatının 'Elbise giymeyebilirdiniz.' cümlesine cevabı.)
•"Benimle tanışmak isteyen insanların deneyimlerini bozmak istemedim. İnsanların duymasını istemedim."
•"Fotoğraf çekildikten sonra elimden geldiğince Mueller'dan uzak kalmaya çalıştım. Ayrıldıktan sonra monoton bir sesle ona ve sevgilisine geldikleri için teşekkür ettim. Şaşırdım ve bu olaydan sonra bir şey söylemedim. Çünkü benimle tanışmak isteyen ve fotoğraf çekilmeyi bekleyen birkaç düzine insanı hayal kırıklığına uğramak istemedim."
•"Ondan uzaklaşmak istediğim için sevgilisine doğru yaklaştım. Eli kesinlikle eteğimin altındaydı, belimde veya popomun üzerinde değil, eteğimin altındaydı. Bunu hissettim."#1835
Taylor'ın avukatının dava hakkında söyledikleri
•"Bayan Swift sadece biri elini sizin üzerinize koyduğunda hayır diyebileceğinizi söylemeye çalışıyor. Bir kadının arkasını kapmak saldırıdır ve bu daima yanlıştır. Herhangi bir kadın — zengin, fakir, ünlü ya da değil — bunun gerçekleşmemesi yetkisine sahiptir."#1836
David Mueller, tam sekiz kere ifade değiştirdi. Taylor'a istemsizce dokunduğunu iddia etti. Bir önceki ifadesinde ise Taylor'a temas bile etmediğini söylemişti. Dava açma sebebinin Taylor yüzünden kovulması olduğunu iddia etmişti. Şirketi, DJ'i olaydan üç gün önce kovduklarını açıklayınca DJ bu olayı bildiğini itiraf etti. Ayrıca DJ'in eski patronu, onun yalan söylediğini ve hikayeyi değiştirerek anlattığını açıkladı.#1837
Taylor'a destek olmak için mahkemeye annesi, babası, kardeşi, Jack Antonoff, Tree Paine ve iki hayran katıldı. Birçok ünlü Taylor'a Twitter üzerinden destek oldu. Ayrıca söylentilere göre Selena Gomez ve Demi Lovato, Taylor'ı aradı. Adliyeye yakın yerlerde bulunanlar bina camlarına destek yazıları yazdı. Taylor, camlara destek yazıları yazan kişilere çiçek gönderdi.
Bkz:(Tweetleri bir/iki gün içinde "Ünlülerin Anlatımıyla Taylor Swift" adlı hikayeme ekleyeceğim, kütüphanenize ekleyip bölümler geldiğinde okuyabilirsiniz. ❤️)
#1838
Taylor davayı kazandı ve söylentilere göre $1'dan daha fazla tazminat alacak ve bu parayı bağışlayacak.