Part 7

249 22 15
                                    

Chanyeol meletakkan kotnye di kerusi pejabatnya. Ketukan daripada luar.

Chanyeol: Masuk.

PA nya masuk.

Chanyeol: Ada apa ya?
PA: Hari ni encik ada meeting dengan Cik Kim Cheong Im anak syarikat kita.
Chanyeol: Cheong im? Macam familiar nama tu.
PA: Nae?
Chanyeol: Annyi. Baiklah nanti suruh dia datang terus ke pejabat saya.
PA: Nae...

PA nya berlalu keluar.

--skip--

Cheong im menyiapkan dirinya. Tiba2 kepalanya teringat gambar yang dilihat semalam.

Cheong in: Nama dia pun cheong im ke? Omma ada anak lain ke? Aku ada adik beradik lain?

Dia cuba lupakan. Dia bersiap lalu turun ke bawah. Dia ternampak omma nya

Cheong im: Omma
Pn. Kim: Eohh Cheong im ya. Kamu ada kerje ke?
Cheong im: Nae... Tapi saya mungkin balik lambat.
Pn. Kim: Eohh.. Arrassoh ..
Cheong im: Saya pergi dulu ye...
Pn. Kim: Geure. Hati2..
Cheong im: Nae...

Cheong im berlalu pergi ke pejabtnya.

--skip--

Chanyeol mendapat panggilan kecemasan. Bahawa Pn. Song pengsan.

Chanyeol: En. Kim, nanti awk tolong ckp dengan klien kite, saya mungkin lambat sikit sebab saya ada hal kecemasan.
PA: Nae...

Chanyeol pun berlalu pergi. Ia menuju terus ke hospital. Dia terserempak dengan Sehun.

Chanyeol: Sehun ya... Ahjuma?
Sehun: Omma okay. Tapi omma kene rest. Omma ada kat dalam. Hun nk pergi beli makanan .
Chanyeol: Eohh...

Sehun pun berlalu pergi. Chanyeol masuk wad terus pergi ke arah omma Song.

Chanyeol: Ahjuma, kienchana yo?
Omma Song: Eohhh... Naega kienchana..

Chanyeol mengeluh lega.

--skip--

Cheong im smpai di syarikat yang dia ingin berkejesama.

PA: Maafkan cik Cheong im. Kami punya bos ada hal kecemasan. Boleh tak cik tunggu sekejap.
Cheong im: Boleh.

Cheong im duduk di dalam pejabat itu. Dia bosan. Dia bangun lalu ke tingkap yang berdekatan meja itu.

Dia pusing kebelakng. Dan dia ternampak sesuatu. Terdapat bingkai gambar sepasang pasangan kekasih.

Cheong im: Kenapa muka macam aku?

Ia nya memang nampak seperti nya. Dia keliru sebentar.

--skip--

Chanyeol bergegas sampai di pejabat.

PA: Cik Cheong im dah ada di dalam.
Chanyeol: Ahh.. Nae.. Fuhhh..

Dia cuba tenangkan diri. Dia ketuk dan masuk. Apabila dia buka pintu dia tunduk dahulu...

Chanyeol: Maafkan saya sebab....

Ayatnya terpotong apabila melihat siapa yang berada di hadapannya.

Cheong im yang melihatnya juga amat terkejut. Dia pasti, lelaki itu lah yang mendesak dan memanggilnya Song Jihyo.

Chanyeol: Jihyo ya....

Panggil Chanyeol...

Terjatuh bingkai gambar yang dipegang oleh Cheong im. Kepalanya terasa sangat sakit. Dia akhirnya terjatuh pengsan.

Chanyeol terkedu dan....

-bersambung-

Sorry guys sebab dah lama sangt tak update... Satu sebab tak de idea satu lagi busy dengan ff lain.. Kahakhakah .. Sorrylah dh lah lambat and sikit pulak tu part ni kali ni... Sorry sesangat... Apa cadangan korang??? Nak saya delete citer ni?? Or bagaimana??? Sambung???

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOST MY LOVEWhere stories live. Discover now