Bugün okul olmadığı için kızlarla sinemaya gidecektik. Hepimize yakın bir alışveriş merkezine gideceğiz. Zehra ve esma'nın evleri çok yakındı. Onlar birlikte geleceklerdi. Hep birlikte avm'de bulusacaktık. Saat daha 10:00, filmde 12;30'da başlayacaktı. Bende erkenden hazırlanıp evden erken çıktım. Apartmandan dışarı çıktıldığında hemen karşı tarafta bir park vardı. Genelde Mahalledeki arkadaşlarımla orada otururduk. Saatin daha erken olduğundan, parka uğramaya karar verdim. Yunus parkta top oynuyordu. Çok şaşırmıştım bu çocuk buralara fazla gelmezdi. Yada geliyordu da tanımadığım için mi dikkat etmiyordum?
Parkın içine girip yunus'un yanına gittim. Beni görünce durdu ve gülümsedi.
-büşra, Günaydın sabah sabah sallanmaya mı geldin ? Diyip yanındaki 5-6 çocukla kahkaha atmaya başladı. Bende dalga geçercesine gülümsedim.
- yok arkadaşım ben büyüdüm, ama istersen seni sallayabilirim.
Yanındaki çocuklar "oo"lamaya başladılar. Daha sonra bir banka oturup telefonumu çıkarttım. Esma'ya mesaj gönderecektim.Gonderen:büşra
- ben evden çıktım isterseniz erken çıkalım.
Gonderilen:esma
- ben tek çıkıcam knk zehra annesine yardım edecekmis, gelmicem diyo. Neyse orda konuşuruz bye.Zehra genelde böyle yapıyordu. Aslında birsey de söylemek istemiyordum çünkü annesi hastaydı ve hastaneye gitmek zorundaydı. Ama kızdıgımız taraf keşke bize önceden haber vermiş olsaydı. Telefonumu cebime koyup ayağa kalktım.
- yunus ben gidiyorum, görüşürüz sonra
Kafasını çevirip bana döndü
- tamam akşam gel .!dedi.
Bende elimle tamam işareti yaptım. Neden akşam beni çağırmisti?
Otobüse binip avm' ye girdim. Esma kapıda beni bekliyordu. Sarılıp içeri girdik. Sinemaya daha vakit oldugundan koton'a uğradık. 2-3 parça buluz denedik ama istediğımiz buluzu bulamamıştık. Filmin saati gelmişti. Aşağıya sinema salonuna indik, biletlerimizi alıp filmin başlayacağı odaya girdik. Film başlamıştı. Yabancı bir film olduğundan alt yazıliydi. 20 dakika kesintisiz filmi izledik. Daha sonra film sıkıcı gelmeye başladı. Telefonumu çıkartıp instagramdan gelen isteklere baktım. Istek atan kişilerin arasında yunus vardı. Çok şaşırmıştım ve mutlu olmuştum tabikide. Film bitiminde olanları esma'ya anlattım. Normal olduğunu söyledi. Birlikte moda'ya dondurma yemeye gittik. Esma'yla dondurmamızı yerken ona birşeyler bassetmek istiyordum.
- esma , bişey dicem knk
Esma benim ciddi olduğumu görünce gülmeye başladı.
- söyle knk noldu ?
Tüm cesaretim guldukten sonra gitmişti. Icimden söylemek gelmedi. 2-3 saniye bakıştık.
- histt kızım söylicek misin ?!
Derin bir nefes aldim.
-kardeşim, ya ben galiba yunus'tan hoşlanıyorum.
Esma gülmekten ağzındaki dondurma boğazında kalmıştı.
-ne asfmgkf ciddimisin sen . Iyy o tipimi seviyosun kanka ya yapma sjsj.
Böyle bi tepki vereceğini tahmin etmiştim. Evet, cok aşırı duble duble yakışıklı olmasada aşırı sempatik biriydi.
- evet esmacigim seviyorum işte😒💛
Esma cevap vermedi ama şaşırmıstı. Dondurmaları bitirdikten sonra eve doğru yürümeye başladık. Esma annesiyle konuşmustu. Annesi ve babası tanıdıklarının cenazesine gideceklermis. Bu yüzden eve geç gelecekler. Bende esma'yı bize çağırdım. Birlikte bizim eve gittik. Eve girmeden parka baktım. Yunus parkta yoktu. Akşam buluşacağımızdan esma'ya daha söylememistim. Marketten yiyecek birseyler alıp eve çıktık. Annem ve esma'nın annesi tanışmışlar ve cok iyi anlaşıyorlardı bu yüzden esma'yı da annem tanıyordu. Kapıyı açtığımda evde kimse yoktu. Esma'yla odama gidip aldıklarımızı yemeğe başladık. Yedikten sonra esma'ya dışarı çıkalım mı ? Demiştim. O da tamam dedi ve parka indik. Parkta yunus yoktu. Saat 20:00'e kadar, esma bilmesede ben yunus'u bekledim. Ama o gelmedi. 20:30'a doğru eve gittik. Esma'yla izlediğimiz tek ve vazgeçilmez dizimiz olan kiralık aşk vardı. Onu izledik.dizi bittikten sonra balkona çıkıp parka göz attım. Ama kimseler yoktu. Cenazeden gelen Nurgül abla, yani esma'nın annesi, esma'yı almaya gelmişti. Biraz oturduktan sonra esma'yla birlikte gittiler onlar gittikten sorna müzik dinlemeye başladım. Gözlerim dolmuştu. Yunus'u gerçekten bu kadar seviyomuydum ben ? Gelmemesi beni çok üzmüstu, mesajda atamazdım. Bu düşüncelerle birlikte biraz daha müzik dinledikten sonra uyuya kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENI NEDEN SEVMEDIN
Humor"Maviyi sevemezsin siyaha aşık iken" kuralını çiğnemis bir genç kız...