Bemutató

1.1K 66 3
                                    

Üdvözlök minden kedves idetévedt olvasót!

A nevem RooRooFantasy, és ez az első blogom itt, Wattpadon. Amint kiderült, egy Fantasy típusú történetet fogok írni, "How to be a Dragon Rider" címmel. Egy kicsit a magáról a story-ról:

  Egy gyönyörű királyságban, ahol mindenhol béke honolt, megjelentek a sárkányok. Maga ez nem lenne hiba, a királyság életében, megbékélhettek volna velük, de a szárnyas hüllők elkövettek egy óriási baklövést. Igazából nem a sárkányok követték el, hanem a királyság ősi ellensége. A baleset után felhagytak a békés, nyugodt, gondtalan életmóddal, és elkezdték kiirtani a ,,betolakodókat". Közben telt az idő. A királyságban akkor még csecsemő hercegnő felcseperedett, és kikívánkozott a nagyvilágba. Persze erről szó sincs, a vérengző fenevadak bármikor megtámadhatják, így a kastélyban kell maradnia. Persze ezt a hercegnő semmiképpen nem kívánta a többi kötelessége mellé. Ekkor köszöntött be az életébe a férj választás is. Ám egy nap egy felejthetetlen ajándékot kap, ami örökre megváltoztatja az életét negatív és pozitív értelemben is. Ezek után nem csak egy új barátság veszi kezdetét, hanem egy háború is...


Nagyjából ennyi lenne a bevezető. Remélem tetszett, és felkeltette az érdeklődésedet. Viszont olvasásra a következő részig, RooRooFantasy.

How to be a Dragon Rider? (Hungarian) SZÜNETELOnde histórias criam vida. Descubra agora