II.fejezet

708 54 6
                                    

15 év múlva...

Sok minden változott ez alatt a 15 év alatt. A királyság védelme megerősödött. Sok újítás is érkezett ez idő alatt. Például, a lánya felcseperedett. Érett 18 éves lány lett. Most jön el Savannah életében a házasság, rosszabb esetben a kényszer házasság. Mivel kiskorában elutasították a Cliff királyság kérőjét, így csak 3 másik királyság maradt. A Heated királyság északon, a Frosty királyság délen és a Wind nyugaton. Ezen királyságokból csak is az első szülött fiú a kérő, a fiatalabb fiúk nem lehetnek. A hercegnő 18. születésnapja után 3 hónappal hívják össze a kérőket, és majd egy hercegnő által választott versenyen összemérik a tudásukat, hogy melyikük érdemes a lány kezére. Persze eddig egyikük sem látta az említettet, csak leírást ha kaphattak róla, de az is elég rövid lehetett. Úgyanígy van a kérőkkel Savannah is. Tulajdonképpen, Ő nem is tud erről az egészről. Persze a hercegnő születésnapjára a királyságból eljönnek az uralkodók, de nem említenek semmit a fiaiknak. 


Eljött ez a nap is.  Az anya nélküli, tünde lány( ugyan is ez a királyság tünde királyság volt), ma 18 éves. Ennek érdekében korán kipattant a szeméből az álmosság. A lehető leggyorsabban kapta fel az aznapi ruháját és gyorsan kisietett a szobájából. Gyorsan nyomott egy puszit édesapja homlokára és a konyhába sietett egy kis szütyővel. Bepakolt pár almát, és néhány kulacs vizet. Miután ezzel készen volt,elsietett az őrség alvóhelyére. Ott is kiválasztotta a keresett szobát, és bekopogott majd benyitott. Egy idősebb férfi aludt az ágyon, de a hölgy érkezésére felkapta a fejét.

-Mit keresel itt ilyen korán, kis Bogár?-kérdezte kómásan a férfi.

-Mint ha nem tudnád.-felelte mosolyogva a lány és odasétált az ablakhoz, majd bekergette a napfényt.

-Ha kimész és vársz egy kicsit, akkor indulhatunk is.-felelte, mire a lány gyorsan kisietett, hogy minél előbb indulhassanak. A férfi akit kirázott az ágyból, Amadeus kapitány volt, a WoodRiders kapitánya. A királytól azt a parancsot kapta, hogy lovagoljon ki a lányával egy kicsit, hiszen eddig nem volt még kint az édesanyja halála óta. Valahogy ez persze a hölgy fülébe jutott, így készült is rá. Lassan odasétált az ajtó mellé,s nekidőlt annak. Hosszú szőke haja, dúsan a vállára omlott, cián kék szeme, csak úgy rikított a homályos folyóson. Lovas nadrágot, és hosszú ujjút viselt, amit egy kapucnis köpennyel takart el. A csizmája nem ért fel teljesen a térdéig, de ez így megfelelt neki. A test magassága nem szárnyal az egekben. Nem volt valami magas lány, talán az átlagnál alacsonyabb is volt. Gyönyörű szempárja alatt halvány szeplők húzódtak, így gyermekesebbé téve kislány arcát. Nem sokkal később kilépett a szobából Amadeus is, és megállt a lány előtt. A lány ellökte magát a faltól és elindultak. A királyság istállójáig meg sem álltak.

-Tudsz lovagolni?-kérdezte a kapitány.

-Hát...ki minek nevezi.-nevetett fel a tünde hercegnő, mire a férfi is elnevette magát. Gyorsan felnyergelt a hölgynek egy fehér paripát majd a kezébe nyújtotta a kantárját egy ,,fogd" utasítással. Gyorsan a sajátját is felszerelte majd majd a lányhoz fordult.

-Nem kell, feltudok szállni.-mondta majd átadva a kantárt rátette a ló hátára a kezét és megállt. A férfi összeráncolt szemöldökkel kísérelte a ,,felszállást".

-Megkérdezhetem, mégis mit csinálsz?

-Felszállni készültem. De nagy a ló...-nézett át a vállá fölött mosolyogva, mire Amadeus felsegítette majd ő is felszállt a sajátjára. Lassan elindultak kifelé. Hamarosan átváltottak ügetésbe és lassan már teljes erőből futkároztak a sűrűben. Sokat voltak kint, lehet el is tévedtek, nem tudom, de jól érezték magukat. Körülbellül dél lehetett, amikor leszálltak egy folyónál inni. Épp a lány ivott a kulacsából amikor hangos ordításra lettek figyelmesek.

How to be a Dragon Rider? (Hungarian) SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang