III.fejezet

553 49 0
                                    

Savannah becsukta a könyvét és érdeklődően figyelte a tojás mozgását. Lassan felállt és közelebb sétált. Letérdelt a mocorgó elé és figyelte. Az egyik pillanatban, hirtelen megrepedt a tojás, mire a lány ijedtében felpattant egy kis kiáltás kíséretével. Lassan visszamerészkedett a repedező tojás felé és érdeklődve figyelte. A szíve nagyon hevesen vert, szinte kiugrott a helyéről. Izgult is és félt is. Nem tudta mire számítson. Mi lesz ha a sárkány rátámad? És ha a sárkány nem fogja kedvelni őt? Mi lesz ha a sárkányt itt kell tartania? És ha nem fér el? Mi lesz ha elszökik? Ilyen, és ehhez hasonló kérdések hagyták el az agyát. Sajna nem volt több ideje filozofálni, ugyanis a tojás szinte ketté robbant. A lány ennek hatásától hátra esett. A helyét fogva lassan felült és a párnát pásztázta.

-Hova lett?-kérdezte halkan, mert a párnán a tojásnak hűlt helye se volt. Idegesen körbe kémlelt, aztán megakadt a szeme a magas párna mögött. Valami mozgolódott ott, és fura hangot adott ki. Lassan oda merészkedett és csodálkozó szempárral nézett le. A tojás darabjaiban volt szanaszét, de ezt javarészt eltakarta a kikelt jövevény. A hátán feküdt és próbált vissza fordulni, úgy, hogy összevissza dülöngélt, a lábait az plafonra meresztve kapálózott segítségül. Savannah ráhasalt a párnára, úgy nézte a kis csöppséget.  Kis idő múltán a sárkány sikeresen oldalra tudott dőlni, így hasra tudott feküdni. Mit sem sejtve megnyalogatta a bal mellső lábát, majd azzal megtisztította a fejét. Utána halál nyugodt tekintettel visszahelyezkedett és nyugodtan meredt maga elé. A hercegnő kedvesen nézte a kis hüllő minden mozdulatát. A kis lény alapszíne hófehér, amiben kivilágít aqua színű szempárja.6 végtagja megkönnyíti kicsiny mozgását. Kicsi teste épp elfér a karunkban. A testmozgása hasonlít a macskáéra. Szárnyai elég nagyok a testéhez s korához képest. A teste kinézete kicsit meglepő. Mint más sárkányokhoz hasonlóan, az ő teste nem teljesen pikkelyes. A feje az orrán egészen rövid, talán nincs is még, de feljebb kúszva egyre nagyobb a hófehér szőrzete. Igen, ez egy szőrös sárkány. Meglepő módon a szárnya is szőrös, pedig az ilyen fajta sárkányoknak tollas a szárnya vége. E kis drágaságnak volt (még egészen apró) szarva is, ami alatt icipici fülek húzódtak. Az egyik pillanatban felemelte Savannah oldali fülét és feleszmélve a bambulásból a lányra meredt. Kitágult pupillájával nagyon édes látványt nyújtott. Boldogan vette tudomásul, hogy van mellette valaki, így kinyújtott nyelven nyújtotta ki először a hátsó lábait, majd megpróbálta az elsőket is de sajna összeesett. De nem adta fel, újra próbálkozott. Közben a tekintetét nem vette le a lányról. Savannah kedvesen felkuncugott és odament a kis hüllőhöz.

-Gyere...-hajolt le érte mire a lény hevesen próbálkozott legalább felülni. Savannah felvette és a karjaiba emelte a szőrmókot. a hátára fektette majd a jobbját tartva, hozzá érintette az ujjával óvatosan a kis, nedves orrát. ez persze tetszett neki így kapálózni kezdett a lány keze után. Savannah adott a kis aqua szeműnek egy kis sárkány plüssöt, ami igazán tetszett a kicsinek, így a lábaival összefogta, és harapdálni kezdte. Óvatosan kilépett a szobájából és a mágus felé igyekezett. E kis út alatt végig csitítgatta a sárkányát. Nehezen, de oda értek . A hercegnő bekopogtatott az ajtón, majd hallotta Ernest hangát, így belépett. 

-Ernets úr! Kikelt a kis sárkányom!-kiáltotta mire az említett is megmutatta a hangját. Miközben kereste a mágust, csörömpölést hallott. Majd megjelent előtte a mágus.

-Ó, de gyönyörű egy teremtés.-vizsgálta meg Ernest a lényt.-Tedd le!-mondta kedvesen a lánynak mire lerakta. Persze ezt a kicsi ellenkezte, de végül elvolt a kis plüssével. Bevette a szájába és oda-vissza kezdte ráncigálni, mint egy játszó kiskutya. Aztán magától megpróbált felállni. Újfent a hátsó lábaival kezdte, de most sikerült is neki. Az õt körülvevõ emberek csodálkozva és büszkén figyelték a kicsi mûveletét. Aa kis sárkány mit sem sejtve tovább játszott. Savannah közelebb ment hozzá, és csettintgetni kezdett neki mire a fehérség odafigyelt és boldogan közeledett a hercegnõ felé és ugrálni kezdett neki.

How to be a Dragon Rider? (Hungarian) SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang