Dispărută...

164 21 8
                                    

Dedicat DaianaDaii14

   -Iata!Am gasit asta in pivnita,unde am fost inchisa!...am declarat eu.Nu voiam sa ii trezesc suspiciuni despre poza,pana nu aveam dovezi...
    Brianna apuca foaia si o desfacu...un bilet!
                       ,, 27 iunie 2004
     Draga Amanda,

    Iti multumesc foarte tare ca ai avut grija de fiica noastra in timpul calatoriei mele.Inseamna mult,surioara!Si stii bine ca mica ,,excursie" la Hollywood a fost una de afaceri...Ma intorc maine,dupa-amiaza la tine acasa!Pe curand!
           Cu drag,Amber."
Citi ea.
     Scrisul era foarte vechi.Parea sa aiba aproape un deceniu!Totusi,nu am stiut vreodata ca mama are o sora...o sora de succes,caci nu oricine ajunge la Hollywood...Si doua nume atat de asemanatoare!,,Amber,Amanda!."imi spuneam in continuu.Aceeasi data...data nasteii mele!Trebuie sa existe o legatura puternica ce lega aceste informatii.Sau...doar o simpla coincidenta?
    Insa doua perechi de pasi ma trezira din gandire.Incheietura mainii imi era acum stransa puternic de catre Brianna:
   -Haide!Pe aici...sangele imi pulsa foarte puternic prin vene,incat simteam ca urmez sa iau foc..Ideile bizare imi zburau nestapanite prin minte...Ca printr-o iluzie am ajuns in fata locuintei noii mele prietene.Doua cuvinte:,,De...neimaginat".Da...asa e.Frumusetea si rafinamentul cu care fusese construita casa intrecea orice imaginatie!Se vedea cu ochiul liber ca dragostea parintilor ei era baza perfecta pentru a cladi viitorul copiilor lor,caramida cu caramida.
    Dar inima-mi plangea...Ca si ochii Briannei cand imi povestea despre chipul luminos al mamei sale...despre zambetul ei care aducea soarele pe cer...dar mai ales despre iubirea neconditionata a mamei si a tatalui sau fata de ea...
    -Wendy,inainte sa mergem la etaj,pot sa iti mai pun o singura intrebare?am tacut,si am dat spontan din cap.Cateodata si tacerea e un raspuns...
   -Ai simtit vreodata ca oamenii apropiati iti ascund ceva?...Sau ca mereu ocolesc adevarul?...zise aceasta cu privirea in pamant,iar apoi uitandu-se la mine.
   -Amm...da.Dar sunt doar niste simple roade ale curiozitatii si suspiciunii mele...Chiar nu stiu daca e intr-adevar asa!
    -Bine...uite!Mai am o sora,c si tine,dar e de negasit...In ziua accidentului mamei,a disparut.Pe atunci aveam 5 ani,iar ea 16.Au trecut SAPTE ani,Wendy!Sapte ani de chin si suferinta,de cautare neincetata...Nu stiu.Chiar nu stiu pentru ce mai traiesc!...Lumea mea se prabuseste...Nu am nici cea mai vaga idee de ce tata si Amanda se casatoresc!
   Un gand mi-a strafulgerat mintea:
   -Asta nu e adevarat!Esti o fata speciala si puternica,agera,desteapta.Ai un tata si o sora care chiar de nu e cu tine, te iubeste.Ai un spirit nemuritor care te vegheaza din cer...-obrajii mi se umezira ,iar picaturi fierbinti siroiau acum ca dintr-un izvor de amaraciune.Nu lasa asta sa te doboare...!am continuat eu.Nu te las eu!Acum iti voi intoarce favoarea:te voi sustine pana la capat!Insa trebuie sa intram!Aici nu suntem in siguranta.Oricine ma poate vedea!
    Invarti cheia.Un aer proaspat de flori imi invalui simturile.Aromele si aerul curat te rasfatau in intregime...
    -Sper ca iti place!
    - Daca imi place?O ador...am zis uitandu-ma in jurul meu.Avea lucruri atat de unice si uimitoare...un dressing,o noptiera,un birou ,si un pat incapator.La stanga lui fereastra,o poarta catre cer,domina intteaga incapere.
    -Exagerezi... zambi fortat.Poti sa stai in camera lui Wittany,atunci...adica sora mea.Tata nu a mai fost acolo de luni.Sau ani!Nu ii place sa dezgroape amintiri din trecut.
   -Bri,daca mama si tatal tau se vor casatori noi vom fi...surori?!amandoua ne holbam una la alta.Nu putea fi adevarat...dar era.Totusi,o prietenie asa stransa ca a noastra,in stare de sacrificiu,se transformase in mai putin de cateva zile intr-o simpla legatura de rudenie?...
    -...ofta.Un singur oftat.Cred ca aceasta era ultima pe lista problemelor sale...La urma urmelor nu e chiar atat de rau ca cea mai buna amica a ta sa devina parte din familie,nu-i asa?
    Pentru a ne departa spritual de aceasta discutie am intrebat-o cum de a ajuns la orfelinat din nou.Fiind fericita ca am schimbat subiectul, raspunse:
     -...pai,tata a vrut sa vin cu el pentru a impiedica orice nazbatie de a mea.Ne-am urcat in masina si am pornit.Amanda,cea care ne intampina, era tare nervoasa si prafuita de parca ar fi iesit dintr-un subsol.Presupun ca se intorsese de la tine...Cu toate acestea,se asezara la o masa si incepura sa vorbeasca despre planuri de nunta,despre cat de mult se iubesc!Tot nu pot sa cred cat de repede a ingropat-o in trecutul lui!Doar o...amintire!O simpla amintire!La fel ca si Wittany!!Poate ca a fugit...odata cu moartea mamei,caci ea era singura care ne inveselea,ne ajuta si ne sustinea.,,Domnul Michal" era doar cel care lucra ca polistist...poate ca nu a mai putut rezista-ca si mine.Acum Wi are 23 de ani...si de atata vreme nu stim nimic de ea!
    -Asculta,draga!Daca exista un lucru ce stiu mai bine decat oricine de pe lumea aceasta e ca nu stiu sa renunt!Amandoua avem lucruri si persoane cu care ne confruntam...vom razbate orice-ar...
    Clanta usii scartai...si ma intrerupse,nereusind sa imi termin fraza.Se auzea din surdina vocea Amandei..,care erau la parter...:,,Asculta,Michal.E ceva ce nu ti-am spus...Wendy,pe ea nu vreau sa o mai vad vreodata.E legat de trecut si de o razbunare catre sora mea,Amber,moarta de mult.Nici nu iti inchipui cat tine femeia asta la copilul acesta fara creier!Dar,e o afacere rezolvata,nu mai e un obstacol.Va putrezi in pivnita!Si cheia e la mine!IAcum...acum important e ca vechea mea casa se renoveaza...cu investitia ta!Nici nu stiu cum sa iti multumesc!!Presimt ca eu si Lorie ne vom simti foarte bine aici...Totul e atat de stilat"
    Deci asa era.Aveam o matusa,decedata?!De ce tinea asa mult la nepoata sa Amber?
   -Incepe razboiul!am spus eu stins dupa minute intregi de tacere.Fii pregatita!i-am soptit Briannei...

      #Wattys2016

Wendy-o viață învăluită în misterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum