Crimă pentru razbunare

188 21 7
                                    

     Dedicat Ioana1601

   Pasii erau din ce in ce mai deslusiti.Se apropiau discret de usa care ne despartea de hol si de ea,de Amanda...M-am ascuns in dulapul de langa patul Briannei ca mama sa nu ma vada aici,cand ar trebui sa fiu la orfelinat,in subsol...Dar in mersul apasat si grabit al meu ,scrisoarea cazuse pe covorul ce avea culoarea unui rosu aprins.
    Zmuci clanta ,dar era incuita.Batu in usa...nimic.Doar liniste eterna.I-am facut usor semn prietenei mele sa ii deschida pentru a nu da de banuit nimic...Un oftat lung raspunse foarte nemultumitor...Totusi,cine o putea iubi pe Amanda?!De fapt,tatal ei...
     -Ah!!Raza de soare care ne lumineaza!Brianna...trebuie pentru incelut facuta niste ordine...rearanjam putin lucrurile!Asta nu va mai fi aici!Ce e..un cufar?Amintiri , amintiri.Imi pare tare tare rau de mamica ta scumpa si sora ta!!...Saracutele...ochii o inselau-se vedea clar ca era o simpla tristete falsa...ascundea ceva.Sigur!A,si Lorie va sta in camera fostei Wittny,spuse ea pe nerasuflate imediat ce intrase.
Poftim?!Visele si sansele mele de a locui aici tocmai se spulberasera...Se plimbase de colo-colo prin incapere timp de 10 minute.Privirea lui Bri devenea din ce in ce mai nervoasa...
     Dar,la un moment dat,Amanda se opri.Ochii aceeaia ageri,si albastri,ca valurile marii nestapanite din inima ei, zarira intr-un colt biletul.Se apleca brusc,parand putin speriata,ceea ce nu se intampla prea des,si il apuca asemeni unui uliu cu prada sa.
    -Ce e asta?De unde il ai?!Tuna ea.
    La auzul acelor tipete asurzitoare veni si domnul Michal,urmat de viitoarea lui fiica vitrega.
    -Ce e?intreba el.O privire intepatoarea indica foaia din mana.Scumpo,zise acesta catre prietena mea,strangeti lucrurile si vino peste jumatate de ora sa luam cina,ca o familie unita.Restul,trebuie sa discutam.Plecasera.Plecasera,si lasasera doua suflete nelamurite si uimite in urma lor.
     Am impins usa dulapului...Of!Din nou lumina!Era tare intuneric acolo.
    -Pai,primul nostru indiciu tocmai s-a dus...sau nu.Ne-am ciulit urechile,iar,ca sa auzim cele ce urmeaza:
    ,,Amanda,ti-am spus ca nu vreau sa o implicam si pe Brianna.E prea periculos,si in niciun caz nu o sa o pierd si pe ea.E singura care a mai ramas dupa moartea lui Tifany.E destul ca m-ai obligat sa te ajut cu afacerea asta murdara"
    ,,Nu vezi ca era pe cale sa afle secretul?Daca in curand va sti ca eu am omorat-o si pe Tiffany?Si am fost cauza plecarii lui Wittny...Ah!Ce soc pentru ea!Iar acum tu esti la degetul meu mic!...Daca nu faci tot ce iti zic,te denunt ca ai luat banii a mii de oameni din conturile bancii.Si cum ar fi daca politia ar afla,te ar concedia...ai ramane falit!Pacat de toata averea asta!De casa cladita cu milioane de dolari...furati!Si sotia ta nici nu avea idee de asta!Wittny,aflase insa...de la MINE!Aminteste-ti...te-a crezut un monstru!Si a zburat ca o pasare migratoare!Saraca Bri, avea doar cinci ani!"
    ,,Nu ai inima!Tiffany era o persoana extraordinara!Cum ai putut sa o ucizi?!Doar pentru a te razbuna pe Amber!Omorandu-i cea mai buna prietena!Iar acum,Wendy!...M-ai pus sa iti pastrez poza asta!Ia-o!"
Apoi se auzi cum rama cazu de gresie...izbita.Langa mine,din doua safire siroia ura si durere...Acum,stia.Stia de ce mama ei o parasi...si sora ei plecase...tatal ei era un escroc insetat de avere!Totul era din vina lui si a Amandei!O tineam strans in brate.Dar plangea...Cum putea o simpla razbunare sa fie cauza atator amaraciuni si tragedii?!Se pare ca Tiffany fusese o buna prietena cu matusa mea.Si tinea si la mine...insa de ce era atat de suparata mama pe Amber,sora sa?Unde fugise sora Briannei?Ce era cu acea poza,biletul?Fosta mea casa,a cui era?Era si ea furata?Care e adevaratul meu nume?Atatea intrebari fara raspuns!...
     Sa ne pastram calmul,chiar de amandurora dorinta de a o sugruma pe asasina si pe hotul acela era mai arzatoare ca niciodata...
    ,,La momentul potrivit...la momentul potrivit.Judeca inainte sa actionezi...Nu ai dovezi,nu ai fapte.Ce ai sa faci?Ai sa stai,ai sa plangi,vei accepta??NU!!" .
     Constiinta imi juca iarasi feste.Desi avea dreptate!Am trecut prin multe si nu ma pot opri aici!Vom scoate adevarul la iveala,si vom descoperi povestea din trecut...Impreuna!!

      #Wattys2016

Wendy-o viață învăluită în misterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum