Pomáhal jsem Ahri s obědem, měla velice dobrou náladu, usmívala se a prozpěvovala si.
„Pojď, půjdeme natrhat nějakou čerstvou zeleninu do zahrady," oznámila mi, vyšli jsme z jejího domu. Nevím proč, ale vzala si sebou pánvičku.
„Zdravím Ahri!" ozvalo si před námi. Stál tam muž s divnými brýlemi a bradkou, vedle něj stál muž, který vypadal jako opice, možná to je opice, Ahri se na ně usmívala.
„Hej Ahri, kdo je ta blonďatá palice vedle tebe?" zeptal se vztekle opičák.
„To je Aleras, našla jsem ho."
„Našla?" podivil se druhý muž.
„Ano našla, ztratil paměť."
„Takže jsi mu pomohla?" ptal se dál, Ahri přikývla.
„Alerasi, tohle je Master Yi," ukázala na muže s divnými brýlemi," A tohle je Wukong," ukázala na opici.
„Ahričko lištičko tolik si mi chyběla!" řekl hlasem, jehož tónina zněla přiopile. Ahri mírně přimhouřila oči.
„Ty jsi pil?" začala se klepat pánví do dlaně levé ruky, její výraz byl velmi naštvaný.
„Jenom trošililinku," odpověděl a začal se k ní lepit.
„Já tě zabiju ty opilecká opice a jestli to přežiješ, tak ti garantuji takovou opici, že se z ní ani za rok nevyležíš!" zařvala a majzla Wukonga po hlavě. Čekal bych, že by ta rána normálního člověka uzemnila, ale tento muž nejspíš člověk nebyl.
„Ale no tak vždyť to bylo jen pár paňáčků *škyt* tolik jsem toho nevypil, nejsem *škyt* žádná nevychovaná *škyt* opice. Stejně bych Gragase *škyt* přepil po jednom paňáčku," oznámil nakonec vítězoslavně, Ahri začali zlostí žhnout oči.
„Podle tvé škytavky soudím, že jsi totálně na sračky!" zařvala hlasem, který naháněl, jak z něho čišela zlost. Wukong jsi její zlosti nevšímal.
„Já bych ale Gragase rozhodně přepil!" zvýšil hlas, evidentně měl alkoholem pomatenou mysl.
„Tak moment řekl, že se pokusil přepít Gragase? Toho Gragase?" otočila se na mastera piho, aby se ujistila, že slyšela správně, Master Yi je přikývl.
„Toho ale nepřepili ani jednotky Demacie a ani Noxusu, a to jednotky Noxusu jsou opravdu prasata, věřte mi, nejednou jsem je sváděla. Ale Gragase nepřepije nikdo, toho nepoložila ani moje speciální liščí pálen... Víte co, na ty poslední slova zapomeňte. Ale teď jak se za mnou opovažuješ přijít v tomto stavu. Ty zatracený opičí zmetku já tě zabiju!" zakřičela, okolo ní se začaly objevovat modré plameny a automaticky zaútočily na opičího muže, vůbec bych se nedivil, kdyby díky jejím útokům vystřízlivěl, kupodivu bez problému zareagoval a jejímu útoku se vyhnul. Nezdálo se, že by to Ahri nějak výrazně vykolejilo, vrazila mi pánev do ruky a vyvolala zvláštní modrou kouli, hodila ji po Wukongovi. Tento krát se vyhnout nestihl, koule proletěla skrz něj a potě se opět skrz Wukonga vrátila zpět k lišce. Opičák se najednou zdál malátnější.
„Počítej s tím, že z tebe dostanu tvou veškerou životní energii, tentokrát si to opravdu přehnal," oznámila a útok zopakovala nejméně sedmkrát po sobě. Jsem si jistý, že obyčejný člověk by už padnul mrtvý k zemi. Opičí muž se už nezvládal udržet ve stoje, nyní pouze klečel, pochybuji, že by byl schopen nějakého pohybu. Master Yi celou dobu mlčky sledoval, nepokusil se ani jednou zasáhnout. Myslím, že stačí už jen jediný útok, aby opičí muž ležel neschopen pohybu na zemi a poté maximálně tři, aby upadl do bezvědomí. Ahri se zdála, že má v úmyslu ho zabít.
„Ahri, řekl bych, že už to stačilo," řekl Master Yi z ničeho nic, ale ona ho naprosto ignorovala.
„Ahri!" zakřičel na ni, ignorovala ho, opět zaútočila, přesně jak jsem předpokládal Wukong padl k zemi. Ahri se k němu pomalým krokem vydala. Master Yi se pohnul, vyběhl takovou rychlostí, že byl během pár vteřin mezi ní a Wukongem. Ahri se zastavila, z jejích očí čišela zuřivost a úmysl zabít. Nebyla tou samou bytostí, jakou byla předtím, byla krvelačnou bestií.
„Uhni mi z cesty!" zakřičela zuřivě.
„Ne musíš se uklidnit, koukni, co jsem ti donesl," řekl v naprostém klidu. Všiml jsem si, že v ruce drží něco malého, bílého a chlupatého.
ČTEŠ
Vzpomínky
FanficEzreal přišel o paměť a probouzí se na neznámém místě, ve společnosti neznámé osoby. Mezitím se stane hledaným pro speciální jednu Noxusu. A na jeho záchanu se také vydává mála skupinka z Demacie.