8. †

69 6 1
                                    

Cześć, Seok Woo.


Przepraszam, że ostatnio nieco opuściłam się z pisaniem do Ciebie. Miałam dużo na głowie i całymi dniami nie ma mnie w domu. Zajęłam się też realizacją projektu naszego wymarzonego domu, wiesz? Tego, którego plany na przebudowę i remont tyle razy mi pokazywałeś. Postanowiłam dokończyć to, co Ty zacząłeś. Na pewno byłbyś teraz ze mnie bardzo dumny...Zawsze byłeś, nawet wtedy kiedy udawała mi się najmniejsza rzecz...

Oh, a tak odbiegając od tematu - byłam dziś w piwnicy, w celu znalezienia mojej starej kolekcji figurek postaci z gier. Tak, wiem, zawsze mi mówiłeś, że jestem bardzo dziecinna. Ale trudno, najważniejsze jest to, że kochałeś mnie właśnie taką, jaka byłam. A wiesz co znalazłam zamiast moich figurek? Pudełko z rzeczami, które zapełnialiśmy zawsze po każdej randce. W środku były zdjęcia, robione polaroidem, mała paczuszka cukierków w kształcie serduszek i...pluszowy niedźwiadek. Pamiętasz, kiedy mi go dałeś? Tak, zabrałeś mnie wtedy do wesołego miasteczka, po czym pod koniec właśnie wygrałeś dla mnie tą maskotkę. Zabrałam go do Nas do mieszkania, i postawiłam przy ramce z naszym zdjęciem. 

Kolejna rzecz, która nie pozwoli mi nigdy o Tobie zapomnieć.


Kocham Cię,  Ayano.



letters // Kim Seok Woo ( SF9 Rowoon )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz