Η Αφροδιτη βαζει γαντια μιας χρησης που βρηκε στην κουζινα και πιανει το οπλο....
Μιρ- Αφροδιτη! Τι κανεις? Αστο κατω ! Τωρα!
Αφρ- Και πως περιμενεις να σωθουμε ? Αφου θα μας σκοτωσουν....
Μιρ- και αν αλλαξουν γνωμη και μας αφησουν?Ειχαν πει οτι θα μας πανε σπιτι σε λιγο ....
Αφρ-Και εχει περασει μιση ωρα απο τοτε!
Μιρ-Ναι σωστα! Και τωρα?
Αφρ- Εδω υπαρχουν δυο επιλογες ....και ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα ειναι δυστυχως οι μονες!
Μιρ- Και ποιες ειναι αυτες?
Αφρ- ή θα σκοτωθεις ή θα σκοτωσεις !
Μιρ- Τι? Και πως θα το κανουμε αυτο? Μου λες?
Αφρ- Λοιπον...θα πας στην πορτα ,θα την ξεκλειδωσεις γρηγορα και οταν σηκωθουν για να σε σταματησουν εχω θα τους πυροβολησω....Μετα τρεχουμε , βαζεις μπρος το αμαξι και φευγουμε...
Μιρ- Μα δεν ξερω που ειναι το σπιτι ...
Αφρ-Θυμαμαι τον δρομο εγω...Κοιταζα τον δρομο με προσοχη οταν μας πηραν μαζι τους γιατι υποπτευομουν κατι τετοιο
Μιρ- Α ωστε γι αυτο ησουν κολλημενη στο παραθυρο ολη την ωρα...
Αφρ- ναι
Μιρ- Τελικα εισαι πολυ πιο εξυπνη και πολυ πιο κουλ απο ' τι νομιζα
Αφρ- Λοιπον...τελος τα λογια ...παμε....
Βγαινει πρωτη η Μιραντα ,παει γρηγορα στην πορτα , προσπαθει να την ξεκλειδωσει , τα αγορια σηκωνονται ,πανε να τρεξουν προς αυτην ,βγαινει η Αφροδιτη , τους πυροβολει , πεφτουν κατω , προσπαθουν τα κοριτσια να ανοιξουν την πορτα...δεν ανοιγει γιατι εχει σαπισει επειδη ειναι πολυ παλια , το ενα απο τα αγορια σερνεται , δεν εχουν πεθανει γιατι δεν ηταν πολυ βαθια τα χτυπηματα... δεν τον εχουν παρει χαμπαρι τα κοριτσια γιατι ειναι απασχολημενες με την κλειδαρια , το αγορι παει να πιασει το ποδι της Αφροδιτης για να την ριξει κατω να την πιασει ....τοτε......
HELLO! τι κανετε? Ελπιζω να σας αρεσει η ιστορια.....φτασαμε κιολας στο 6ο κεφαλαιο... Λοιπον...τι θα γινει με τα κοριτσια? Θα τα καταφερουν? Η θα τις πιασουν? Θα τα δουμε ολα στο 7ο κεφαλαιο !! Αντιοο ♥
YOU ARE READING
Η Εκδίκηση
Mystery / ThrillerΕνημέρωση : στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει τρέιλερ της Ιστορίας ♡ Απόσπασμα ιστορίας: ?- Βλέπω μετακινείσαι συχνά.. Μ- Τι? (απαντά σοκαρισμένη ) .. Κοιτα δεν σε φοβάμαι... ?- Εγώ γιατί νομίζω το αντίθετο ? Μ- (αρχιζει να δακρύζει) δεν μπορείς να μου...