Η Μιράντα αφήνει το τηλέφωνο γρήγορα . Κοιτάζει νευρικά και τρομαγμένα γύρω της .Παίρνει τηλέφωνο τον αστυνόμο :
Αστ.- Ναι?
Μ- γεια σας κύριε Τζόουν
Αστ- Ω! Γεια σου Μιράντα . Τι έγινε ?Μήπως κατάφερες να τον κρατήσεις 1 λεπτό ? Γιατι εδώ δεν μου βγάζει κατι ..
Η Μιράντα κοιτάζει το ρολόι της . 35 δευτερολεπτα πέρασαν .
Μ- Οχι , δυστυχώς . Το κλείνει πολύ γρήγορα .Αλλά για άλλο λόγο σας πήρα
Αστ- Πες μου
Μ- Εχω την αισθηση οτι με παρακολουθεί κάποιος .....
Αστ- χμμμμ... Δεν έχεις κλειδώσει το σπίτι ?
Μ- Το εχω κλειδώσει ...
Αστ- Είσαι σίγουρη ? Τα παραθυρα , τις πόρτες ...ολα ?
Μ- για τον κάτω όροφο ναι .. Για τον πάνω παλι ..όχι και τόσο
Αστ- Πήγες να ελέγξεις αν είναι κάποιος ?
Μ- μμμ. ναι
Αστ- Τότε μην ανησυχείς ... το μόνο που θέλω απο εσενα είναι να τον κρατήσεις 1 λεπτό στην γραμμή
Μ- εντάξει . Να σας δωσω τα καινούρια μου στοιχεία
Πριν προλάβει καλά καλά να κλείσει , το τηλέφωνο ξαναχτυπά. Βάζει το ακουστηκό στο αυτί της και βάζει ρολόι .
?- Γιατί πήρες την αστυνομία ? Φοβάσαι ?
Μ- ο-οχι
?- Γιατί μου λες ψεματα ? Αφού μυριζω τον φόβο σου ...
Μ- Τι θέλεις πια ?????!!!!!
?-Αυτό το σπίτι .....να γίνει ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΟΥ !!!
(τουουουτττ)
Η Μιράντα εχει χλασει την ψυχραιμία της ... Κοντεύει να τρελαθεί . Κοιτάζει το ρολόι της , 57 δευτερολεπτα . Θυμώνει αλλά ταυτόχρονα φοβάται, φοβάται πολύ !!
Η εφιαλτική νύχτα για την Μιράντα , δεν λέει να τελειώσει . Τραβάει όλες τις κουρτίνες από τα παράθυρα ωστε να κρυφτεί από τον έξω κόσμο . Ψάχνει στο κατάλογο τηλέφώνων της γιαγιας της . Ολα γνωστά εκτός απο ένα όνομα : '' Μάγκι''. Ψάχνει για περισσότερες πληροφορίες παντού . Πισω πισω , βρίσκει μία εικόνα . Στο κάτω μέρος γράφει : '' Μαρία- Μάγκι''
Μ- Μαρία λένε την γιαγιά μου , αλλά το άλλο όνομα , κάτι μου θυμίζει ...
Παιρνει την αστυνομία τηλέφωνο :
Μ- συγνωμη που σας ενοχλώ πάλι κυριε Τζόουν , αλλά θέλω να με βοηθήσετε σε κάτι
Αστ- Ναι βέβαια ,πες μου
Μ- Βρήκα το όνομα ''Μάγκι '' σε μια φωτογραφία πρόσφατη με την γιαγιά μου . Μου θυμίζει κάτι αλλα δεν μπορώ να σκεφτώ ... έχετε καμία ιδέα ?
Αστ- Μήπως η γιαγιά σου είχε καμιά οικιακή βοηθό που την ένιωθε πολύ κοντά της ? Συνήθως σε τέτοιες ηλικίες και σε μεγάλα σπίτια , πάντα έχουν μια ..
Μ-χμμμμ... τώρα που το λέτε ..κάτι θυμάμαι .. Ναιι!! Εχει μια οικιακή βοηθό , που μάλιστα την έχει και χρόνια . Της είχε δώσει κλειδιά αν δεν κάνω λάθος . Την ενιωθε μετά απο τόσα χρόνια πολύ δικό της άνθρωπο
Αστ- Ελεγξε λοιπον αν αυτή η κυρια είναι εκεί . Ισως αυτο σε κάνει να νιώσεις καλύτερα ..
Μ- εντάξει ευχαριστώ
Η Μιράντα πάει ξανά στον κατάλογο τηλεφώνων , βρίσκει τον αριθμο της και την παιρνει τηλέφωνο . Ομως ενας ήχος τηλεφώνου ακούγεται απο τον πάνω όροφο.....
ESTÁS LEYENDO
Η Εκδίκηση
Misterio / SuspensoΕνημέρωση : στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει τρέιλερ της Ιστορίας ♡ Απόσπασμα ιστορίας: ?- Βλέπω μετακινείσαι συχνά.. Μ- Τι? (απαντά σοκαρισμένη ) .. Κοιτα δεν σε φοβάμαι... ?- Εγώ γιατί νομίζω το αντίθετο ? Μ- (αρχιζει να δακρύζει) δεν μπορείς να μου...