Η Αφροδίτη τελικά θα γύριζε 2 μέρες πιο νωρίς απο το ταξίδι της και ήθελε να κανει εκπληξη στην Μιράντα . Καθώς τηλεφωνεί στους γονεις της Μιράντας και της λένε πως μένει στον σπιτι της γιαγιάς της , η Αφροδίτη πάει γεμάτη ανυπομονησία εκει ...
Αφρ- Μιράντα ?
Καμια όμως απάντηση . Παει και χτυπαει την πορτα
Αφρ- Μιράντα? Ανοιξε .
Τιποτα ομως ...
Παιρνει τηλέφωνο τους γονέις της Μιράντας ..
Αφρ- ναι ? Κυρια Σόφι ?
Σ-Ελα κορίτσι μου ..Τι έγινε ?
Αφρ- εμ να...είμαι στο σπίτι της κ. Μαριάς , αλλά η Μιράντα δεν απαντά .. Μήπως ξέρετε τι εχει συμβεί ?
Σ- Οχι κορίτσι μου . Ερχόμαστε απο εκεί . Πάρε τηλέφωνο και την αστυνομία .
(τουουουουττ)
Η Αφροδίτη δεν προλαβαίνει να πάρει την αστυνομία τηλέφωνο , γιατί ειναι ειδη εκει...( λίγο πιο περα).Μετά απο λίγο , φτάνουν και οι γονείς της ΜΙράντας . Καταφέρνουν να ανοίξουν την πόρτα και μπαίνουν μέσα . Το σπίτι δείχνει ήρεμο . Ο επιθεωρητής Τζοουν δείχνει να αναγνωριζει αυτο το σπιτι ...
Αφρ-Κύριε Τζοουν σας βλέπω σκεπτικό ..Είδατε τίποτα?
Τζ- ναι , μπορείτε να περάσετε στο σαλονι να σας μιλησω ?
Αφού περνάνε στο σαλόνι και κάθονται , ο αστυνόμος αρχίζει να μιλάει :
Τζ- δεν ξέρω αν σας έχει μιλήσει ποτέ η Μιράντα , αλλά δεχόταν κάποια περίεργα τηλεφωνήματα . Επειδή είχε τρομοκρατηθεί το ανέφερε στην αστυνομία καιι....
Η φωνη του χαμηλώνει ..
Αφρ- Και ? Τι έγινε μετά ?
Τζ- (ξεφυσαει) καιι ο αγνωστος που της τηλεφωνούσε εντοπίστηκε μέσα στο σπίτι ...την προειδοποίησα να φύγει απο εδω ...
Σοφι- και τελικά ? έφυγε ? (είπε έτοιμη να λυγίσει )
Τζ- το μόνο που ακούστηκε ηταν ένα ουρλιαχτό ... (ειπε γεμάτος ανησυχία στο βλέμμα του )
Οι γονείς της Μιράντας δεν άντεξαν και δάκρυα άρχισαν να κυλούν στα μάγουλα τους . Η Αφροδίτη κι αυτή λυγίζει , διότι νιώθει υπεύθυνη γι ' αυτό ...
Αφρ- Εγω ! Εγω φταίω ! Αν δεν έφευγα , τίποτα δεν θα είχε συμβεί ! Θα το αντιμετωπίζαμε μαζί!
Η κ. Σόφι παέι,την παίρνει αγκαλία και την παρηγορεί πως δεν φταίει αυτή . Η Αφροδίτη σηκώνεται ...
Αφρ- Ξέρετε κάτι ?Δεν πρέπει να καθόμαστε και να κλαίμε . Πρέπει να την βρούμε !
Πατέρας Μιράντας - Εχει δίκιο η Αφροδίτη . Πρέπει να δράσουμε άμεσα ...
Εκείνη την ώρα έρχεται ένας αστυνομικός ..
Αστ- Κύριε Τζόουν βρέθηκε ένα πτώμα στην μπανιέρα , μία γυναικα
Σηκώνονται όλοι σοκαρισμένοι . Ο κ. Τζοουν παέι να δει ...
Τζ- Ηρεμήστε . Δεν είναι η Μιράντα . Τουλάχιστον ετσι δείχνει απο την φωτογραφία που μου δώσατε .
Αφρ- Πάω να ρωτήσω στην πόλη , αν την έχουν δει .
Τρέχει έξω και παίρνει το αμάξι της . Κατευθύνεται προς την πόλη . Παρκάρει κάπου και παέι να ρωτήσει τους περαστικούς. Ρωτάει αρκετούς ... αλλά ένας απο αυτους ....
YOU ARE READING
Η Εκδίκηση
Mystery / ThrillerΕνημέρωση : στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει τρέιλερ της Ιστορίας ♡ Απόσπασμα ιστορίας: ?- Βλέπω μετακινείσαι συχνά.. Μ- Τι? (απαντά σοκαρισμένη ) .. Κοιτα δεν σε φοβάμαι... ?- Εγώ γιατί νομίζω το αντίθετο ? Μ- (αρχιζει να δακρύζει) δεν μπορείς να μου...