Τα 3 αγόρια πήγαν στο δικαστήριο και πήραν 4 χρόνια φυλάκισης ενώ τα κορίτσια αποφασίζουν να συγκατοικήσουν μιας και ειναι 17 χρονών πια και είναι σαν αδερφές .
Μετά απο δύο μήνες τα κορίτσια άρχισαν να δέχονται περίεργα μηνύματα από άγνωστο νούμερο σαν το αρχικό μήνυμα που τους είχε έρθει πριν την απόφαση του δικαστηρίου .Δεν δίνουν και πολύ σημασία , πιστεύοντας ότι είναι πλάκα . Όταν όμως τους υπόλοιπους μήνες τα μηνύματα αρχίζουν να γίνονται απειλητικά , παίρνουν την αποφαση να απευθυνθούν στην αστυνομία . Αυτή δεν ανησυχεί και ιδιαίτερα λέγοντας τους να χαλαρώσουν και ότι απλώς κάποιος προσπαθεί να τις τρομάξει .Όμως τα κορίτσια επιπμένουν ότι έρχονται απο τα 3 αγόρια και πως κινδυνευουν. Η αστυνομία τις διαβεβαιώνει ότι τα 3 αγόρια βρίσκονται στην φυλακή και θα βρίσκονται εκεί για ακόμα 3 χρόνια ...Τα κορίτσια προσπαθούν να το αφήσουν πίσω τους και έτσι φεύγουν από το αστυνομικό τμήμα . Μετά απο μήνες τα μηνύματα σταματούν και τα κορίτσια ζουν πιο ανέμελα και ευτυχισμένα . Όμως φτάνει η στιγμή που θα αποχωριστούν . Η Αφροδίτη φεύγει για μια εβδομάδα στο εξωτερικό για κάτι δουλειές και η Μιράντα μενει μόνη πια στο σπίτι .
Η πρώτη μέρα κυλάει ομαλά , όμως απο την δευτερη μέρα περιεργα τηλεφωνήμ,ατα κάνουν την εμφάνιση τους . Τηλεφωνήματα χωρις απάντηση από κάποιον, μόνο μια βαριά ανάσα απο πίσω να παίζει κρυφτούλι .... ( Ντριιιιιιιν )
Μιρ.- Ναι?
?-......
Μ-ποιος είσαι?
?-.......
Μ-Μιλα!!
(τουουουουουττ) (κλεινει το τηλεφωνο )
Η Μιράντα αρχίζει να τρομάζει ,τέτοια τηλεφωνήματα δέχεται συχνά συνήθως τα βράδια. Την Παρασκευή κατά τις 11:00 μ.μ δέχεται άλλο ένα τηλεφώνημα ( Ντριιιιιιν )
Μ- Ναι?
?-......
Μ-ποιος είσαι ? Τι θέλεις απο εμένα ?
?- Το αίμα σου χυμένο παντου!
(τουουουουουττ)
Η Μιράντα σοκαρισμένη πια , παιρνει τηλέφωνο την αστυνομία :
Αστυν.- Αστυνομία λέγετε?
Μ- Ναι? Θλεω βοήθεια , κινδυνεύω , δεν ξέρω τι να κανω !
Αστυν.- Ηρεμήστε κυρία μου , πείτε μου τι συμβαίνει ..
Μ- Δέχομαι περέργα τηλεφωνήματα , με άγνωστο νούμερο και απειλητικά μηνύματα
Αστυν.- Έχετε δοκιμάσει να μην το σηκώσετε ?
Μ- ναι αλλα αυτο χτυπάει όλο και πιο επίμονα !Θελει να με σκοτώσει σας λέω !!!!
Αστ- Είστε μονη στο σπίτι ?
Μ- ναι
Αστ.- Πόσο είστε ?
Μ- 17
Αστυν.- Ωραία , λοιπόν ακουσέ με ,ονομάζομαι Κύριος Τζόουν . Θα βάλω σε παρακολούθηση την γραμμή του τηλεφώνου σου και θα καταφέρω να βρω απο που προερχονται τα τηλεφωνήματα , αρκεί να τον κρατήσεις στην γραμμή για 1 λεπτο . Θα το καταφέρεις ?
Μ- θα προσπαθήσω
(τουουουουττττ)
Ετσι μετά απο 10 λεπτά , το τηλέφωνο ξαναχτυπά . Η Μιράντα ξέρει τώρα τι πρέπει να κάνει και το σηκώνει αποφασισμένη ...
Μ- Ναι ! ( απαντα με αυστηρό τόνο)
Γιαγια Μιραντας - Έλα κοριτσάκι μου
Η Μιράντα σαστίζει....
Μ- ποιος ειναι?
Γ.Μ- Η γιαγιά σου παιδί μου.. δεν με αναγνώρισες?
Μ.- Α γεια σου γιαγιά , συγνώμη ..νόμιζα πως ήσουν κάποιος άλλος
Γ.Μ.- Δεν πειράζει κορίτσι μου ,λογικό μου φαινεται να μην περιμένεις οτι θα σε πάρω τηλέφωνο ...αφου ειναι πολύ αργά....αλλα με όλες αυτές τις ετοιμασίες τώρα βρηκα χρόνο ..
Μ- Ποιες ετοιμασίες ?
YOU ARE READING
Η Εκδίκηση
Mystery / ThrillerΕνημέρωση : στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει τρέιλερ της Ιστορίας ♡ Απόσπασμα ιστορίας: ?- Βλέπω μετακινείσαι συχνά.. Μ- Τι? (απαντά σοκαρισμένη ) .. Κοιτα δεν σε φοβάμαι... ?- Εγώ γιατί νομίζω το αντίθετο ? Μ- (αρχιζει να δακρύζει) δεν μπορείς να μου...