κεφάλαιο 13

62 9 6
                                    

Αφρ- Συγνώμη , έχεις δει αυτη την κοπέλα ? (δείχνει φωτογραφία)

?-Μμμ.... κατι μου θυμίζει η φάτσα της αλλά δεν ξέρω σίγουρα ..

Αφρ- Ορίστε το τηλέφωνο μου. .Αμα θυμηθείς τίποτα σημαντικό , πάρε με 

?-Οκ

Καθώς οδηγούσε , κάποιος την παίρνει τηλέφωνο 

Αφρ- Ναι?

?-Η Αφροδιτη?(είπε μια βραχνή αντρική φωνή )

Αφρ- εμ ...ναι ?ποιος ειναι?Είσαι εκείνος ο τύπος που σε ρώτησα για την Μιράντα ?

?- (ακολουθουν λίγα δευτερόλεπτα σιγής)  Ναι...

Αφρ- λοιπον? Την έχεις δει ?

?- Ναι ... ξέρω που είναι. Θα σε οδηγήσω εκεί αμα θέλεις ...

Αφρ- ναι θέλω ! ( είπε χαρούμενη )

?- Υπέροχα....

Αφρ- λοιπον...που πηγαίνω ?

?- Μεσα στο δασάκι ....

Αφρ-  ( σταματά απότομα ) ποιο δασακι ? 

?- Ενα μόνο υπάρχει και το ξέρεις ...αυτο που είναι στο τέλος της Πόλης ..

Αφρ- Μα... έχει βραδιάσει ...και ειναι πολύ επικίνδυνα 

?- θέλεις να την σώσεις ή όχι ?

Αφρ- (ξεφυσάει ) θέλω .. 

?- Ε τότε δεν έχεις άλλη επιλογή ...

Η Αφροδίτη κατευθύνεται προς τα εκεί .... Φτανει και μπαίνει οδηγώντας  μέσα στο σκοτεινο δάσος ...

 Φτανει και μπαίνει οδηγώντας  μέσα στο σκοτεινο δάσος

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφρ- Μπήκα. Τώρα?

?- Συνέχισε όλο ευθεία , μέχρι να δεις μια ταμπέλα 

Αφρ- εντάξει...

?-λοιπόν.... Πως τα κατάφερες να κλείσεις αυτούς τους 3 άντρες στην φυλακή ?

Αφρ- Που το ξέρεις ?

?-Είσαι γνωστή απο αυτό ...

Αφρ- Εμμμ... απλώς είχα καλή μνήμη και θυμόμουν το δρόμο της επιστροφής 

?-Και πως τους χτύπησες για να το σκασετε?

Αφρ- είχα βρεί ενα όπλο σε ένα ντουλάπι 

?- σίγουρα θα έχουν θυμώσει πολύ ...Ειδικά ο ''Αρχηγός '' τους ....

Η Αφροδίτη δεν απαντά , διότι είναι προσηλωμένη στο δρόμο και δεν σκέφτεται τιποτα άλλο ..

Αφρ- έφτασα. Τώρα?

?- Κατέβα και βγάλε την αλυσίδα που έχεις μπροστά σου 

Η Αφροδίτη κάνει ότι της λέει και ξαναμπαίνει στο αυτοκίνητο . Βαζει το κινητό στο αυτί της..

Αφρ- εντάξει 

?- Συνέχισε για λίγο ακόμα ..όμως χαμηλωσε τα φώτα του αμαξιού σου ,αμα τα έχεις ανοιχτά . Μόλις φτάσεις , κατέβα και συνέχισε με τα πόδια . Καλή τύχη .

(τουουουουτ)

Η Αφροδίτη αρχίζει να τρομάζει που είναι μόνη . Αλλά σκέφτεται ότι το κάνει μόνο και μόνο για την κολλητή της . Μόλις φτάνει , κατεβαίνει . Λίγο πιο πέρα βρισκει μία μεγάλη τρύπα στο έδαφος . Πάει προς τα εκεί τρομαγμένη . Βλέπει την Μιράντα δεμένη να μουγκρίζει απελπισμενα μήπως την ακούσει κάποιος .

Αφρ - Μιράντα ! Ερχομαι! Μην κουνιέσαι.

Μόλις την βλέπει η Μιράντα μουγκριζει πιο πολύ σαν να την  προειδοποιεί για κάτι . Η Αφροδίτη όμως δεν δίνει σημασία .Βρίσκει ένα σκοινί που οδηγεί κάτω . Το πιάνει και κατεβαίνει, Ειναι αρκετά σκοτεινά . Δύσκολα κανείς μπορει να διακρίνει τι υπάρχει γύρω του . Το μόνο φως ...είναι  του φεγγαριού. Η Αφροδίτη πάει προς την Μιράντα . Όμως αυτή δεν δείχνει καθόλου χαρούμενη ..δείχνει να φοβάται...

Αφρ- Μιράντα μου μην ανησυχείς , όλα τελείωσαν .

Η Μιράντα  κουνάει αρνητικά το κεφάλι κλαίγοντας .....

Η Εκδίκηση Where stories live. Discover now